Gå til innhold

Blander du mat og drikke inne i munnen?


Anbefalte innlegg

Det gjør jeg. Samme hva slags kombinasjoner det er. Egg og appelsinjuice, kaviarbrødskive og iste, indrefilet mørnet i litt iskald cola. Får ofte reaksjoner på dette, folk som syntes det er skikkelig ekkelt at jeg "blander" alt inni der. Men det funker jo nesten ikke på noen annen måte!

 

Minst annenhver bit med mat må blandes med drikke, eller blir det et tørt og ekkelt måltid. Unntaket er cereals eller havregryn med melk og sukker. Favoritten er brødmat, da blir brødet vått og deilig og glir ned i halsen på en veldig behagelig og fin måte.

 

Hva gjør DU? Mat og drikke separat eller en aldri så lien miks mellom de begge. Hva er din BESTE kombinasjon? Er meget interessert i å prøve ut nye ting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje hvis jeg er og spiser middag hos noen og det kommer plutselig en eller annen rar ting i maten jeg ikke liker. Skylde ned med vann

 

Ellers fant jeg ut da jeg toket at rundstykker og is samtidig er helt genialt

 

Dette skal jeg prøve! Som regel når jeg spiser is (Spiser man egentlig is? Jeg "suger" for det meste, kanskje elter det litt i munnen min.) drikker jeg aldri. Dette skyldes en hendelse der jeg spiste/sugde/eltet First Price vaniljeis og prøvde å drikke First Price appelsinjuice sammen med det. Det smakte altså så jævlig at jeg ikke vil smake det igjen om noen hadde gitt meg 1000 kroner for det. Det smakte AKKURAT som oppkast. Prøv det og gi meg feedback den som vil..

Lenke til kommentar
Kanskje hvis jeg er og spiser middag hos noen og det kommer plutselig en eller annen rar ting i maten jeg ikke liker. Skylde ned med vann

 

Ellers fant jeg ut da jeg toket at rundstykker og is samtidig er helt genialt

 

Dette skal jeg prøve! Som regel når jeg spiser is (Spiser man egentlig is? Jeg "suger" for det meste, kanskje elter det litt i munnen min.) drikker jeg aldri. Dette skyldes en hendelse der jeg spiste/sugde/eltet First Price vaniljeis og prøvde å drikke First Price appelsinjuice sammen med det. Det smakte altså så jævlig at jeg ikke vil smake det igjen om noen hadde gitt meg 1000 kroner for det. Det smakte AKKURAT som oppkast. Prøv det og gi meg feedback den som vil..

 

Haha, får prøve dette. Leit å høre at ting gikk galt med first price produkter. First price har ALDRI skuffet meg :D

Lenke til kommentar

Jeg drikker ikke mens jeg spiser. Mye av grunnen til dette er kanskje fordi jeg synes det er udelikat med ubåter liggende i et glass eller en flaske.

 

Det værste jeg vet er skikkelig klam og litt klissete ris, når det setter seg i halsen må man hive innpå med noe å drikke for å ikke bli kvalt :p

 

Det går for det meste tygg, svelg og så drikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...