Archeron Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har en iPhone 3G med nyeste firmware, nylig jailbreak'a. Jeg prøver å endre theme med Winterboard, og alt funker bra. Bortsett fra SMS-ikonet. Det vil ikke skifte slik som alle se andre ikonene! Jeg har forsøkt med flere forskjellige tema som har masse ikoner, men det vil ikke. Hvordan kan jeg fikse det?? Jeg er helt sikker på at SMS-ikonet egentlig er med i pakken! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Nå har ikke jeg laget mange themes, men kanskje themet er for gammelt? At meldingikonet er "oppkalt" etter den gamle SMS-appen og ikke den nye meldingappen? Endret 13. august 2009 av Groening Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Den ligger nok i pakken, men i firmware 3.0 så heter ikke tekstmeldings-ikonet Text.png lenger, men Messages.png SSH deg selv inn til Themes-mappen og endre navnet fra "Text.png" til "Messages.png" Respring, så skal den være endret. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 fant det! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå