FFS__b8z Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mener å huske jeg leste at det krevdes et grafikkort som støtter Dirctx 9 for å bruke dette.. stemmer det? har et gammelt Geforce 2 Gts...som jeg tviler på er kompitabelt hvis dette er tilfellet... :-? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du kan fint kjøre DirectX 9 på eldre skjermkort, men du får ikke utnyttet de nye teknologiene som krever DX9-kompatible skjermkort. Jeg har ett Geforce 2 Ti og kjører DirectX9... Selv om noen av "funksjonene" til DX9 ikke vil bli utnyttet på kortet mitt, så vil nå jeg tro at den har en rekke andre forbedringer fremfor DirectX8. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du kan jo alltids bruke dx9 software fungerer faktisk ganske bra å spille gta vc på laptoppen min, og den støtter IKKE dx9 Lenke til kommentar
FFS__b8z Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 OK takk for hjelpen.....får vel prøve det da...bare jeg får den h*lvetes download tingen til å virke.....(får ikke lasta ned noen windows updater) aner ikke hvorfor...laste tingen kommer opp også står det forbreder nedlasting eller noe...men ingenting skjer... har prøvd å la det stå opptil 30 min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå