tomsi42 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er vel Canon som har best utvalg i kompaktkameraer med manuelle instillinger. Sjekk Powershot serien. Jeg kjøpte faktisk min E-420 som "kompaktkamera" fordi jeg ikke var fornøyd med bildekvaliteten til de kompaktkameraene jeg har hatt ... Nå bruker jeg mest Olympus, og har skaffet meg en E-620 i tillegg. Tom Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Det er vel Canon som har best utvalg i kompaktkameraer med manuelle instillinger. Sjekk Powershot serien. Jeg kjøpte faktisk min E-420 som "kompaktkamera" fordi jeg ikke var fornøyd med bildekvaliteten til de kompaktkameraene jeg har hatt ... Nå bruker jeg mest Olympus, og har skaffet meg en E-620 i tillegg. Tom Hvilke kompaktkameraer har du hatt? Greit å vite hva man skal styre unna. Hvordan er Canon fremfor Panasonic mon tro? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvilke kompaktkameraer har du hatt? Greit å vite hva man skal styre unna.Hvordan er Canon fremfor Panasonic mon tro? Jeg har vært innom Canon, Samsung og Sony. Men det er nok jeg som er usaklig kresen på bildekvalitet; de fleste andre synes de er gode nok. Canon og Panasonic er nokså like i bildekvalitet - men det er få Panasonic modeller som lar deg velge P, A, S, M modi. Tom Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hvilke kompaktkameraer har du hatt? Greit å vite hva man skal styre unna.Hvordan er Canon fremfor Panasonic mon tro? Jeg har vært innom Canon, Samsung og Sony. Men det er nok jeg som er usaklig kresen på bildekvalitet; de fleste andre synes de er gode nok. Canon og Panasonic er nokså like i bildekvalitet - men det er få Panasonic modeller som lar deg velge P, A, S, M modi. Tom Har sett på LX3 og FZ28, men heller nok mot førstnevnte. G10 fra Canon er vel også et alternativ. Er vel egentlig ikke så kresen, men vil absolutt ha et kamera med manuelle muligheter samt god bildekvalitet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Både LX3 og G10 er gode kameraer - du går ikke feil med en av de. Tom Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Får komme meg til ei fotosjappe etter jobb i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå