Espenevo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette har sikkert vært tatt opp tidligere, men jeg fant ikke noe svar - fungerer Gran Turismo 4 på en ny PS3 80Gb? Jeg har sett forskjelige svar på det, noen mener det bare fungerer på 60Gb-versjonen med hardware "emotion chip" men Sony sin kompatibiltetsoversikt på http://www.us.playstation.com/Support/CompatibleStatus oppgir at GT4 skal fungere med mindre issues. Noen her som har prøvet? Skal kjøpe en nå... frister lite å kjøpe brukt 60gb til 5k, men jeg kommer til å savne GT4. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Spill spillet på den konsollen det hører hjemme på. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette har sikkert vært tatt opp tidligere, men jeg fant ikke noe svar - fungerer Gran Turismo 4 på en ny PS3 80Gb? Jeg har sett forskjelige svar på det, noen mener det bare fungerer på 60Gb-versjonen med hardware "emotion chip" men Sony sin kompatibiltetsoversikt på http://www.us.playstation.com/Support/CompatibleStatus oppgir at GT4 skal fungere med mindre issues. Noen her som har prøvet? Skal kjøpe en nå... frister lite å kjøpe brukt 60gb til 5k, men jeg kommer til å savne GT4. Den ville ha fungert på den gamle 80GB som ble solgt i USA. For du ser på us listen om du ser på linken din. Så svaret er nei, de eneste ps3'ene med ps2 bc er de første ps3'ene. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Ah, takk Urgelol. Kunne fort lurt meg selv der ja Det er ikke noe problem å spille GT4 på PS2, atric. Det er bare kjipt å ha de gamle greiene stående fremme. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 skjønner det, men det blir jo billigere Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 kjipt og ha del gamle greine? og ha 8bit, PSX og PS2 er bare fett og ha det og ps3 seff. Men ja man kan bare spille på 60gb med ps2 spill,man kan faktisk spille noen PS1 også. samt ff7 og ff9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå