Attityd Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvilke kanalpakker har Sky ? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Absolutt ikke. Engelsk fotball står mye sterkere i landet enn hva vår nasjonale liga gjør, mye takket være tippekampen på 70-tallet. "Vi" er såkalte premiumkunder som er villige til å betale skjorta for å se favorittlagene våre, noe som er priceless for Tv-selskapene. Det finnes knapt en håndfull hardcore tilhengere med tilhørighet til spanske og italienske klubber i Norge. Giallorossi på dette forumet er vel en god indikator da han er den eneste blodsupporteren som ikke holder med en engelsk klubb. Ellers er det stort sett tenåringer som holder med RM og Barca, som mao ikke har økonomiske muskler til å sette sitt merke på kartet. Det finnes flere registrerte og betalende medlemmer av engelske klubber i norge, enn det finnes reg supportere av norske klubber. Sier litt. Endret 16. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 - Det TV 2 har gjort er å skrive under en avtale, som sier at hvis Medge får finansieringen for Sverige, Danmark og Finland, så betaler TV 2 for de norske rettighetene, sier Canal+' Norden-direktør Jonas Eriksson til Dagbladet. Canal+-direktøren har ikke særlig tro på at Medge får til det http://www.dagbladet.no/2010/02/16/sport/p...al-tv/10431634/ Sjelden jeg har håpet så sterkt at noen skal mislykkes med å skaffe finansiering som i dette tilfellet. Ganske merkelig at TV2 går så høyt ut og sier at de skal sende, når det i følge C+ direktøren langt fra er noe som er sikkert enda. Ingenting hadde vært bedre om de driter seg ut og har lovet seg bort for tidlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er en artikkel på DN også, der Canal+ mener det ikke er avgjort. Vil tro det betyr problemer for TV2 dersom Canal+ forsatt får sende. Vi snakker Milliard utlegg her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er en artikkel på DN også, der Canal+ mener det ikke er avgjort.Vil tro det betyr problemer for TV2 dersom Canal+ forsatt får sende. Vi snakker Milliard utlegg her. Her er det at Medge må skaffe finasiering i de andre nordiske landene for at TV2 sin garanti om å betale i norge skal få noe å si, og dette er det i følge C+ langt fra sikkert de klarer. Går ikke denne finasieringen i orden må heller ikke TV2 betale noe som helst, og rettighetene til PL i norge står fortsatt åpen for andre aktører. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Stemmer, litt blunder av meg der. Jeg tolket det som at Canal+ kunne sikre seg rettigheter gjennom nabolandene samtidig som TV2 sendte. Medge hadde/har? jo en plan om å starte egen kanal også, men vet ikke om det er skrinlagt. De utalte jo tidlig at de hadde garanti for prisen på kampene, men forsøkte å øke overskuddet. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) fy for en spennendes kamp mellom milan manu. Målet til seedorf var drit nice Endret 16. februar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg misliker Rooney. For en spiller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Misliker fordi han er så jævlig god? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fantastisk kamp av Rooney. Går ikke an å mislike han. Vokst enormt både spillemessig og personlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er bare dårlig taper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvor ville vi helst sett fotball? Er folk helt lost? Jeg mener, NRK må jo være det klare valget. Scheie og Drillo Neida, men jeg betaler faen ikke lisensen bare for morro. Hvorfor betale extra for Canal+? Flere enn meg som synes Eggen er en god kommentator? Lag gjerne en poll om du kan mange kandidater. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Selvsagt ville NRK vært det beste alternativet. Grunnen til at det ikke diskuteres er at det har vært totalt urealistisk i lange tider nå. TV2 virker som et dårligere alternativ enn Canal+, men personlig er jeg bare veldig lettet over at det ikke ble Viasat. Det hadde virkelig vært en skandale av dimensjoner. Fjørtoft er den mest håpløse programlederen jeg noensinne har sett. Det er ille nok at han skal få holde på i CL. Mannen sliter faktisk med å snakke norsk. I annenhver setning er det enten en feil eller noe han sier som er totalt håpløst. Endret 17. februar 2010 av Geir M Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ja, jeg siktet til pollen om du ikke så den. Forøvrig helt enig med alt du sier. Har en jeg kjenner i Graz, kommer opprinnelig fra Wien, han påstår at Fjørtoft er rimelig poppis der enda. Forstå det den som kan. Edit: Da pga tiden som spiller, jeg for min del takler ikke fyren. Endret 17. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 synes det skal bli nrk helt klart, blir kanskje litt høyere lissens, men bedre enn å måtte betale mndspris for noe annet. tv2 har kanskje litt bedre komentatorer, men der kommer det garantert til å bli masse på betalingskamper Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Med det tilbudet NRK har hatt under OL med HD og full pakke hadde PL på NRK vært en våt drøm. Men fra drømmene våkner man jo hver morgen så... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 NRK hadde vært greit fordi det da ble inkludert i den lisensen vi alle må betale, men etterhvert gamle, sutrete og rotende Arne Scheie er jeg sjeleglad for å slippe. Håper han snart blir vraket som hoppkomentator også. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 han passer bra i vintersport, men i fotball kunne nrk trengt noen nye kometatorer Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gjør ikkje meg noko om PL kommer på NRK eller TV2. Uansett så bør dei få inn nye kommentatorer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 PL-studio med Davy? "Foppal" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå