Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drogba gjør vel en del. Kuyt gir vel bort halve ukelønna si eller noe sånt. Kakà betaler fortsatt tiende, noe som er ganske utrolig. De fleste fotballspillere prøver vel generelt å gi noe tilbake til samfunnet, det skulle jo nesten bare mangle med den lønnen de har. Når det gjelder lønninger vil jeg tro at mye også har med status å gjøre, det er spillere som helt sikkert lever flotte liv, men som føler at de fortjener å være på samme lønnshakk som en annen spiller i klubben. Mange av stjernene ønsker jo også å være klubbens best betalte spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Cristiano Ronaldo bruker vel mye på klær, bil, drikke, fest, masse drit, bla, bla osv, mens Messi sender MYE hjem og lager prosjekter og fotballbaner i Argentina for at flere skal få nyte gleden av å spille fotball. Mens Ronaldo er ute på dansegulvet er Messi i kirka.

Hvem er det som gir noe tilbake til samfunnet? Ronaldo som bruker forjævlig med penger på byen hver helg eller Messi som sitter i kirka og ber?

Lenke til kommentar

Tiende til kirken. Han betaler 1/10 av årslønnen sin til kirken hans, dette utgjør en vesentlig del vil jeg tro.

Tiende er en skatteform med bibelsk bakgrunn. I Femte Mosebok 14, 22 står det «Hvert år skal du gi tiende av alt det som vokser på marken din.» I en del kristne trossamfunn praktiserer man fortsatt tiende som en frivillig fromhetshandling, det vil si at medlemmene frivillig betaler 1/10 av sin inntekt til kirken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror jeg også, men har du tatt notis av hvor utrolig lett trekning Chelsea har fått? De har var ikke enda møtt et lag i PL, og vis Southhampton går videre møter de garantert Chelsea.

Liverpool og United fikk også lett trekning.

Lenke til kommentar
Nemlig. Trekningen er jo tilfeldig. Skjønner ikke whininga.

Selvfølgelig er trekninga tilfeldig, jeg bare påpeker at dere har fått en latterlig vei til finalen.

United møtte da vitterlig Leeds. Ikke akkurat et storlag. Liverpool tapte mot Reading, som jo heller ikke akkurat et noe storlag. De har altså ikke hatt så veldig vanskelige veier til finalen de heller.

Lenke til kommentar

Takker wis. Jeg er mer kjent med Avlat utrykket.

Skulle tro det er en solid sum ja, ganske utrolig.

Eneste jeg håper er at Chelsea slår Pompey, så slipper jeg at Pompey kampen jeg skal på blir flyttet enda en gang. Er vist fare for det.

Edit: Registrerer Nistelrooy er seg selv lik.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Selvfølgelig er trekninga tilfeldig, jeg bare påpeker at dere har fått en latterlig vei til finalen.

C-c-c-c-combobreaker!

Chelsea møter enten City eller store sterke Stoke i kvartfinalen.

Er dette et tegn om at økonomikrisen har gått inn på Roman, Chancelor? ^^

Lenke til kommentar

C-c-c-c-combobreaker!

Chelsea møter enten City eller store sterke Stoke i kvartfinalen.

Er dette et tegn om at økonomikrisen har gått inn på Roman, Chancelor? ^^

Mhm, må jo være det.

Uansett, jeg synes Chelsea har hatt latterlig lett trekning i år, til nå.

Men UEFA toppene må være dyre. Inter er ikke akkurat noen pushover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...