Gå til innhold

Premier League 09/10


Latias

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Er nok heller det at hun vil holde Ashley unna hun der Vanessa som visstnok har horet seg rundt med en god del Chelseaspillere skal man tro ryktene. Ashley har jo vært utro før.

 

Forøvrig Latias så har hun nok meeer en nok penger selv, og trenger neppe låne fra Ashley. :p

Lenke til kommentar

Fotballspillerne vil hele tiden ha ny kontrakt med høyere lønn. Et eller annet sted må da de pengene havne, for de tjener faktisk ikke så lite. Tviler på at noen av dem sparer til de er billionære. Så stor sjanse for at de gir dama masse penger, uansett om hun selv er millionær eller ikke. :hmm:

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo bruker vel mye på klær, bil, drikke, fest, masse drit, bla, bla osv, mens Messi sender MYE hjem og lager prosjekter og fotballbaner i Argentina for at flere skal få nyte gleden av å spille fotball. Mens Ronaldo er ute på dansegulvet er Messi i kirka.

 

Hvis du tror på det bullshitet du skriver der,så har jeg totalt overvurdert deg.

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo bruker vel mye på klær, bil, drikke, fest, masse drit, bla, bla osv, mens Messi sender MYE hjem og lager prosjekter og fotballbaner i Argentina for at flere skal få nyte gleden av å spille fotball. Mens Ronaldo er ute på dansegulvet er Messi i kirka.

 

Hvis du tror på det bullshitet du skriver der,så har jeg totalt overvurdert deg.

Helt enig. Ronaldo er vel en av de i fotballen som virkelig hele tiden jobber for å bli bedre. Møter opp på trening lenge før den starter og blir igjen lenge etter at den er ferdig. Ronaldo fester muligens, men det gjør alle. Det er Brasilianere du er ute etter.

Lenke til kommentar

I tillegg røyker og drikker ikke Ronaldo (selv om han er ute og fester),samt han har donert store beløp til sykehuset som reddet moren hans,samt har donert store summer til landmine-offer i Afghanistan.Et prosjekt han dessuten er UEFA ambassadør for.

Ronaldo er en fyr som folk flest misliker ettersom han ter seg som en madonna på banen,men utenfor er han sjeldent målbevisst.

 

Ifølge Wikipedia står det ingenting om at Lionel Messi har donert noe som helst til disse prosjektene du snakker om.Eneste jeg fant på Google når jeg søkte "Lionel Messi donate" var at han har donert penger til sin egen klubb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...