Solaar Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Så du benekter at han er veldig offensiv, som resulterer i at det blir er et tomrom bak han om motstanderlaget kontrer? Hvor har jeg sagt det? Nei seriøst gutter, se på fotball nå istedet for å være besserwissere på internettfora Endret 15. august 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Morsomt å diskutere med deg, siden vi er "besserwissere" og du bestemmer reglene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da bør du se han spille igjen hvis du tror han styrker Liverpool defensivt. For en morsom ting å si. En av Englands beste høyrebacker som får utmerkelse etter utmerkelse og lovord fra hele fotballøya går til et lag som ikke akkurat har overflod av høyrebacker. Lurer på hvem som skal se mer av ham egentlig. Neida, du har selvfølgelig rett Hahahahaha, mannen ble slaktet etter forrige landskamp, nettopp fordi han er ræva defensivt. Offensivt er han super, men jeg spør igjen, har du sett han spille? Det er ganske tydelig at du ikke har sett mye av han når du tror han gjør Liverpool blir bedre defensivt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 FY FAEN FOR EN SCORING AV DENILSON! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da bør du se han spille igjen hvis du tror han styrker Liverpool defensivt. For en morsom ting å si. En av Englands beste høyrebacker som får utmerkelse etter utmerkelse og lovord fra hele fotballøya går til et lag som ikke akkurat har overflod av høyrebacker. Lurer på hvem som skal se mer av ham egentlig. Neida, du har selvfølgelig rett Hahahahaha, mannen ble slaktet etter forrige landskamp, nettopp fordi han er ræva defensivt. Offensivt er han super, men jeg spør igjen, har du sett han spille? Det er ganske tydelig at du ikke har sett mye av han når du tror han gjør Liverpool blir bedre defensivt. Igjen, nei jeg har selvfølgelig ikke sett ham spille og en landskamp er jo absolutt nok til å dømme en spiller nord og ned. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvor mange P'Mouth kamper så du i fjor da? Begrensningene hans ligger jo helt klart defensivt, han er god offensivt, men han vil på ingen måte styrke Liverpool defensivt. Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro det... Du kan like så godt innrømme at du hadde lite peiling på hvor dårlig han var defensivt, rett og slett fordi du ikke har sett nok kamper av han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Igjen, nei jeg har selvfølgelig ikke sett ham spille og en landskamp er jo absolutt nok til å dømme en spiller nord og ned. Nå var vel dette en kommentar på mer enn en landskamp så vidt eg husker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Toppscorere:1. Rooney 2. Berbatov 3. Nani Flest assists: 1. Nani 2. A. Valencia 3. Arshavin , editet. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Toppscorere:1. Rooney 2. Berbatov 3. Nani Flest assists: 1. Nani 2. A. Valencia 3. Arshavin , editet. Hvorfor har du tatt med Arshavin i en topp-liste for MU? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Må ha denne i mine innlegg gitt. Ser veldig fram til dagens matcher. Grunnet jobb fikk jeg ikke med meg så mange i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Toppscorere:1. Rooney 2. Berbatov 3. Nani Flest assists: 1. Nani 2. A. Valencia 3. Arshavin , editet. Hvorfor har du tatt med Arshavin i en topp-liste for MU? Hvor har du det fra at denne er en topp-liste for Manchester United? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 For det hadde vært helt idiotisk å påstå at MU kom til å få de 3 øverste plassene på toppscorerlisten. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tipper Torres, Drogba og Rooney/Berbatov bekler de tre øverste plassene på den lista jeg. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Topp 5 liste toppskårere: 1. Torres 2. Gerrard 3. Nemeth 4. Carragher 5.Drogba Assists: Carragher Torres Kelly Endret 16. august 2009 av Syntex Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Litt vel optimistisk? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Neida, ser kjempefin ut den. Dog savner David Seaman på assistlista. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 For det hadde vært helt idiotisk å påstå at MU kom til å få de 3 øverste plassene på toppscorerlisten. Hvorfor det? Det handler om å ha tro på eget lag og egne spillere. Det er absolutt sannsynlig at alle de tre toppscorerplassene skal falle til United - spillere når jeg har tro på at United kan score 100 ligamål, gi eller ta et par. Rooney med 25 Berbatov med 23 Nani med 19 Den er selvsagt vel optimistisk, og jeg hadde neppe satset penger på det. Realistisk sett hadde toppscorerlisten sett slik ut fra mitt hold: Rooney Torres Berbatov Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vil fortsatt si at det er veldig urealistisk at et lage tar allee 3 toppsscorerene, uansett hvilket lag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det var derfor jeg skrev at jeg er i overkant optimistisk Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvor mange P'Mouth kamper så du i fjor da? Begrensningene hans ligger jo helt klart defensivt, han er god offensivt, men han vil på ingen måte styrke Liverpool defensivt. Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro det... Du kan like så godt innrømme at du hadde lite peiling på hvor dårlig han var defensivt, rett og slett fordi du ikke har sett nok kamper av han. Dine konklusjoner om hva jeg har sett og ikke sett får du stå for selv. Jeg vet at det jeg sier har jeg god grunn til å påstå. Hvis du tar deg tid til å lese det jeg skriver så kan du nok innrømme det også. På hvilken måte mener du at Johnson ikke forsterker Liverpool defensivt? Nevn en høyreback i stallen deres som er et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå