Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så irritert jeg er over at TV2 fikk rettighetene. Noe jeg virkelig ikke liker.

Blir herlig å se Mini, Davy, Alsaker, Olsen osv i studio med sitt viss vass og mindre gode analyser. Herlig hvis de også drar inn han der twitter-mannen litt mer. Han var flink.

Faktisk enig, C+ har et fantastisk tilbud nå. TV2s kommentatorer i PL tror jeg ikke blir veldig suksess. Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig...

Lenke til kommentar

Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig...

Han kommenterer altfor generelt og kommer altfor ofte med antydninger om ditt og datt. Men er i det minste nøytral (...Sett bortifra at han ikke kommenterer Tippeligaen).

Lenke til kommentar
live.tv2.no: Praktfullt angrep av gjestene! Duff spiller tunnel på en hvitkledd frem mot Duff - en genial pasning. Duff er helt frispilt og plasserer iskaldt ballen forbi Gomes. Klasse av både Duff og Zamora!

Ufortjent skryt til Zamora, HEHE.

Eh, fann forresten noko anna på live.tv2.no: "Nå trenger Tottenham to mål for å gå videre. Med 1-1 vil Fulham gå videre på bortemålsregelen." Noko nytt av året eller er dei berre ute og syklar?

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...