Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sant det. Alsaker f. eks. jobbet vel i Canal Plus før. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Villa scorer et ekkelt offsidemål, men karma's a bitch, 1-2 til wolves Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 To offsidemål. Så lenge det er Carew som scorer, så går det bra om det var offside. Har fortsatt en fair mulighet til 4. plassen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Faen så irritert jeg er over at TV2 fikk rettighetene. Noe jeg virkelig ikke liker. Blir herlig å se Mini, Davy, Alsaker, Olsen osv i studio med sitt viss vass og mindre gode analyser. Herlig hvis de også drar inn han der twitter-mannen litt mer. Han var flink. Faktisk enig, C+ har et fantastisk tilbud nå. TV2s kommentatorer i PL tror jeg ikke blir veldig suksess. Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig... Han kommenterer altfor generelt og kommer altfor ofte med antydninger om ditt og datt. Men er i det minste nøytral (...Sett bortifra at han ikke kommenterer Tippeligaen). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Europaligaen Hva er Europaligaen? En ny mikke-mus cup? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Europaligaen Hva er Europaligaen? En ny mikke-mus cup? http://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80%9310_UEFA_Europa_League Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Europaligaen Hva er Europaligaen? En ny mikke-mus cup? http://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80%9310_UEFA_Europa_League Les den hvite skriften hans da. Fyren er kjent for å være ironisk, så du får bli vant til det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Europaligaen Hva er Europaligaen? En ny mikke-mus cup? Tidligere UEFA-cup. Ja, en mikke-mus-cup, men den gir oss i alle fall litt penger Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) live.tv2.no: Praktfullt angrep av gjestene! Duff spiller tunnel på en hvitkledd frem mot Duff - en genial pasning. Duff er helt frispilt og plasserer iskaldt ballen forbi Gomes. Klasse av både Duff og Zamora! Ufortjent skryt til Zamora, HEHE. Eh, fann forresten noko anna på live.tv2.no: "Nå trenger Tottenham to mål for å gå videre. Med 1-1 vil Fulham gå videre på bortemålsregelen." Noko nytt av året eller er dei berre ute og syklar? Endret 24. mars 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Mikke-Mus-Cup? Neihei, Platini sier den er viktig... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Herregud. Snakker om å legge seg ned og dø. Endret 24. mars 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Les dere opp til det mest intense hatoppgjøret i England http://www.dagbladet.no/premierleague/blogg/?p=371 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Carew med mål på brua nå. Kan han få flere? Viss Zhirkov forsetter som om han her støttemedlem i blindeforbundet så blir det mange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå