Jotun Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 DER VAR DET JA!!!! Takk Tom! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da trengs bilde av DJ Dark! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Huuuuffff... Pompey har nå 10 poeng i PL. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/p/portsmouth/8571990.stm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Pøh, er jo bare 17 poeng opp. Det greier man svært lett på ni kamper. United hadde f.eks. tatt 27 poeng i samme tidsrom, så de overlever lett. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Lurer på hva som skjer i Portsmouth etter sesongen er ferdigspilt, nå som de taper store inntekter på tapte TV-inntekter m.m. Kan ikke huske at en klubb har blitt oppløst, så sånn sett hadde det vært litt festlig, selv om det er tragisk for mange av de bak kulissene i klubben. Det at Portsmouth har tatt 19 poeng på 29 kamper, og nå trenger MINST 17 poeng på de 9 resterende sier jo sitt. De er ferdig i Premier League for denne gang. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://www.uglymales.com/wc/wp-content/uploads/2009/08/ian_dowie.jpg En blanding av Dirk Kuyt og en tullebukk! Blanding av Kuyt, Woody Harrelson og han fyren som spiller faren på The War at Home. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/tv-2-har-premier-league-i-boks-3164114.html Nå er det offisielt. Premier League blir å finne på TV2 fra neste sesong. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fortsatt fint lite om priser. Vi vet at det ikke blir lørdagskamper. Great. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvor har du det fra at det ikke blir lørdagskamper? :O Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Siste overskrift her: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/okonomi/-eksistensen-til-canal-er-truet-etter-premier-leaguetap-3164809.html Trolig kommer det en egen Premiere League-kanal som sender i HD-kvalitet, men hvordan kampene skal vises, er fortsatt ikke klart. Prisen er også så høy at det er uaktuelt å gjeninnføre den tradisjonelle engelske tippekampen på lørdager på TV 2. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ut i fra det jeg har forstått er det kun snakk om en tippekamp på TV 2 på lørdager. Hele PL kommer på betalingskanaler. Der blir det i hvert fall kamper på lørdager, ellers er det helt hårreisende. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Om ikke TV2 har muligheten til å vise to-tre kamper samtidig blir jeg forbannet. Skal sette meg ned å grine. Anyone som kan forklare fremgangen for å få Skysports her hjemme? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Selvsagt får vi kamper på lørdagen. Jeg formulerte meg litt dårlig. Det er selvsagt snakk om "tippekampen" på TV2 - hovedkanalen. Ikke at jeg bryr meg veldig om hvilken kanal det går på, men det at de ikke sender kamper på TV2 på grunn av økonomi tyder på rimelig stive priser på sportspakken. Angående sky: http://www.facebook.com/group.php?gid=47645399099 Du får melde deg inn osv. Endret 19. mars 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Anyone som kan forklare fremgangen for å få Skysports her hjemme? Selv TV2 kommer til å sende flere direktekamper kamper enn Sky Sports, så jeg hadde tenkt meg godt om før jeg hadde bestilt Sky. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Faen så irritert jeg er over at TV2 fikk rettighetene. Noe jeg virkelig ikke liker. Blir herlig å se Mini, Davy, Alsaker, Olsen osv i studio med sitt viss vass og mindre gode analyser. Herlig hvis de også drar inn han der twitter-mannen litt mer. Han var flink. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper de legger opp sånt opplegg som Canal+ har. Sport 1, Sport 2, Sport 3 / Extra elns. Fortsatt fint lite om priser. Vi vet at det ikke blir lørdagskamper. Great. Er vel fin greie det å lese artikkelen først? TV2 sender jo selfølgelig ikke gratis på vanlig TV2, betalingskanaler kommer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Triste greier, kvaliteten kommer til å synke betraktelig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Skal skaffe meg den Engelske Premier League kanalen som blir tilgjengelig her i Norge bla. Skal sende 6 kamper hver runde i HD. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Dere er klar over at ingen av canapluss-kommentatorene jobber for c+? De driver egne konsulentfirma. Det koster dem nok ikke mange kaloriene å følge tv-rettighetene, alternativet er jo tross alt å stå uten jobb. Det er ikke umulig å få se noen av de gutta hos tv2 til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå