tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har ikke mer respekt å miste for han der. Most disgusting cock in football. Ihvertfall kaptein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Se fra 3.15! http://www.youtube.com/watch?v=Z8svXbTqO2k Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Se fra 3.15! http://www.youtube.com/watch?v=Z8svXbTqO2k minner! Elsker den kampen der. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Forferdelig nære for Torres!!!!! Et innlegg fra venstre nås av Kuyt i lufta, han legger ballen til Torres som står like utenfor femmeteren. Saksesparker den, Torres - like utenfor!!!]VG LIVE Liverpool-fan som oppdaterer i kveld? Endret 8. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det var en jente som oppdaterte for VG iflg united.no forumet. Nesten like stusselig som kvinnelige kommentatorer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har du bruker på united.no-forumet, Game? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, men er veldig lite aktiv. Bruker united.no når jeg er utestengt her og når det er liv i overgangtråden til cocca. Jeg er mer aktiv på Kopforum, hvor underholdningsverdien er priceless. trophy og Bread&butter er mine helter! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så det går den veien også. Er vel flest liverpool-fans som kommer motsatt og henger på united.no. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "trophy" er jo hysterisk. Har aldri sett en Pool-supporter som spyr ut så mange positive kommentarer om United. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bare jeg som syns det var noe feil med denne VG Live updaten her? - Mål Sunderland: Frazier Campbell. Sunderland tar ledelsen etter bare 45 minutters spill!Cana slår ballen på bakerste stolpe, og der dukker Campbell opp og prikker ballen i mål! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Iain Dowie ny manager i Hull. Tigerne satser alt for å overleve i PL nå. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Iain Dowie ny manager i Hull. Tigerne satser alt for å overleve i PL nå. Morsomt å lese "satse alt for å overleve" og "Ian Dowie" i samme setning Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 google han på bilder. hahaha jeg lo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 google han på bilder. hahaha jeg lo Lol. Iain Dowie ny manager i Hull. Tigerne satser alt for å overleve i PL nå. Morsomt å lese "satse alt for å overleve" og "Ian Dowie" i samme setning Okay da. Hadde de satset alt, måtte de nok ha kontaktet Tom Nordlie. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 En blanding av Dirk Kuyt og en tullebukk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Bare jeg som får assosiasjoner med DJ Dark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå