Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Snipp

Det var din liste ja, men du figurerer med begge på topp i 2 forskjellige diskusjoner. Jeg bare lurte på om du hadde tenkt å bestemme deg for hvem som var på toppen.

Nei jeg rangerer ikke Paisly helt på toppen, der er jeg helt enig i at dem som har "bygt klubbene på egenhånd" hører hjemme. Men han er helt klart blandt topp 10, kansje også 5.

En må se litt på tidsaspektene også.

Forøvrig vet jeg ikke nok om alle til å lage min egen liste.

Når det gjelder ungdomsarbeidet sa jeg at jeg gjorde meg noen tanker, har ikke hevdet noe som helst. Dog mulig jeg er hjernefatting :p

Enig i at å gjennskape United sin 1992 årgang er omtrent komplett umluig for noen klubb.

Dog er det litt uvesentlig om United har foret PL med spillere Hyrlen, da det er hvem som kommer opp til klubbens førstelag som er av interesse når det kommer til ungdoms satsing og utvikling.

Vi har da også spillere som har gått gradene som spiller i andre klubber.

Noen har dere ja, men det er ikke så veldig tett imellom dem. Det er litt med hensikt på at dere har slaktet Liverpool da for at vi ikke er gode nok på området.

Uansett er det vell en stund siden noen har kommet opp og frem hos dere også? Har vell han i forsvaret, men er det ellers noen?

Samtidig går det nesten bare i handel og kapring av talenter for tiden i alle klubber. Så ungdoms satsning på lokale spillere born and bread minker vell generelt. Det gjør det ivertfall mye vanskligere for de lokale å slå igjennom.

Dog syns jeg han har et poeng i at de ikke får slippe til for ofte, dette gjelder vell alle. Blir vanskelig for managerene også når kravet om seier er så stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Fabregas

2. Lampard

3. Essien

4. Fletcher

5. Gerrard

Akkurat nå, med alt tatt i betrakning så ville listen min sett sånn ut. (Bare PL btw, for meg er Xavi absolutt verdens beste med Iniesta ikke så langt vekke heller.) Dette gjelder ikke bare denne sesongen men bare hvordan jeg hadde rangert de om noen hadde bedt meg å lage en liste med de. Vet det er litt dodgy med Essien der så høyt siden han er skadet og alt, men for meg er han topp 3 lett.

(Scholes hadde selvfølgelig vært der oppe om dette var en all-time liste eller noe. Men det er det ikke.)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Joda, men aldri for Noreg. At det var mot en Championship-lag trekker også litt ned, som Latias sa. Forresten: ble Carew tilfeldigvis felt og fikk straffe da han skjermet ballen på kanten av 16-meteren? Har ikke sett målene enda, men leste på VG at han fikk en straffe som han tok selv

Endret av Highfivex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...