fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 http://i46.tinypic.com/nlzejn.gif Sjekk dommerne, de stod jo og fulgte med om Bridge skulle hilse eller ei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Er det bare jeg som har en soft-spot for Craig Bellamy altså? Herlig spiller og kar. Herlig kar er han ikke. Han får Joey Barton til å se ut som gud. I 2006 ble han siktet for overfall på en ung kvinne. Og så har vi episoden der han brukte Riise som golfball. I Newcastle kastet han en stol på treneren. I 2003 var han voldelig utenfor en nattklubb i Cardiff, og fikk en saftig bot. Han har dårlig temperament, blir altfor fort provosert. Hver gang noen tullinger løper inn på banen, klikker han helt. Må være iskald i slike situasjoner. Sist uke klikket han på Mancini, er ikke første gang han har provosert trenerne sine. Han klikker på spillere, og på random folk i gata som er uenig med han. Han klikker på supporterne også. Han kan spille fotball, men han lager altfor mye trøbbel. Blir dessverre vanskelig å ta han seriøs når han nesten alltid skaper trøbbel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vel det er det Wizy finner herlig, og det kan jeg forstå, selv om jeg synes han (Bellamy) heller virker som en tilbakestående fyr. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg liker spillere som opptrer utenfor det man forventer, spillere som tør å være seg seg selv på godt og vondt. Selv om vi finner Ryan Giggs og Paul Scholes blant mine favorittspillere, Giggs den største av alle for min del så elsker jeg spillere som Zlatan, Cassano, Materazzi, Bellamy og Robben. Spillere som er hatet av de fleste, spillere som ikke er opptatt av å være usedvanlig sportslige, spillere med "feil". Det er ingenting som er så deilig som å se Arjen Robben score et mål for Nederland å la være og vise ydmykhet, men heller utstråle en herlig arroganse når han feirer. EDIT: Folk er forskjellig, noen liker arrogante "klyser" og hissigpropper, mens andre liker små argentinske dvergfisk *host* tc *host* Endret 27. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Wisbatov, samme her Har alltid hatt sans for Bellamy til tross han kan være så kvalm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det bare jeg som har en soft-spot for Craig Bellamy altså? Herlig spiller og kar. Herlig kar er han ikke. Han får Joey Barton til å se ut som gud. I 2006 ble han siktet for overfall på en ung kvinne. Og så har vi episoden der han brukte Riise som golfball. I Newcastle kastet han en stol på treneren. I 2003 var han voldelig utenfor en nattklubb i Cardiff, og fikk en saftig bot. Han har dårlig temperament, blir altfor fort provosert. Hver gang noen tullinger løper inn på banen, klikker han helt. Må være iskald i slike situasjoner. Sist uke klikket han på Mancini, er ikke første gang han har provosert trenerne sine. Han klikker på spillere, og på random folk i gata som er uenig med han. Han klikker på supporterne også. Han kan spille fotball, men han lager altfor mye trøbbel. Blir dessverre vanskelig å ta han seriøs når han nesten alltid skaper trøbbel. At han prøvde å jule opp Riise (som hadde rævpult han) med en golfkølle på hotellrommet var legendarisk. Kaste en stol på treneren må mann ta med et smil. Mye morsomt fra denne karen. Synd at han går over streken på damer og sivile, men de som løper ut på banen fortjener en på trynet uansett. Udiskutabelt en fargeklatt i PL. Hadde han vært italiensk hadde han vært mye mer populær. Synes synd på Shawcross. Han var skikkelig uheldig, ikke noe mer. Teit å si noe annet. Forstår også Arsenal-fansen, hadde noen takla Valencia (anser han som det nye stjerneskuddet på samme måte som Ramsey) på den måten hadde det ikke fått gått ubemerket henn. Fra et nøytralt ståsted var det trist å se på, for begge. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Herlig kar? Bellamy er en voldsmann og en drittsekk. Det er synd at han er en fantastisk begavet fotballspiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://i46.tinypic.com/nlzejn.gif Sjekk dommerne, de stod jo og fulgte med om Bridge skulle hilse eller ei Det la jeg faktisk ikke merke til før du sa det. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gareth Bale og Luka Modric er så fantastiske at jeg er helt fra meg. De røde F50ene er forresten flotte. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Donovan den jævelen ødela for Everton. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Herregud, for en miss. Latterlig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Er det bare jeg som har en soft-spot for Craig Bellamy altså? Herlig spiller og kar. Herlig kar er han ikke. Han får Joey Barton til å se ut som gud. I 2006 ble han siktet for overfall på en ung kvinne. Og så har vi episoden der han brukte Riise som golfball. I Newcastle kastet han en stol på treneren. I 2003 var han voldelig utenfor en nattklubb i Cardiff, og fikk en saftig bot. Han har dårlig temperament, blir altfor fort provosert. Hver gang noen tullinger løper inn på banen, klikker han helt. Må være iskald i slike situasjoner. Sist uke klikket han på Mancini, er ikke første gang han har provosert trenerne sine. Han klikker på spillere, og på random folk i gata som er uenig med han. Han klikker på supporterne også. Han kan spille fotball, men han lager altfor mye trøbbel. Blir dessverre vanskelig å ta han seriøs når han nesten alltid skaper trøbbel. At han prøvde å jule opp Riise (som hadde rævpult han) med en golfkølle på hotellrommet var legendarisk. Kaste en stol på treneren må mann ta med et smil. Mye morsomt fra denne karen. Synd at han går over streken på damer og sivile, men de som løper ut på banen fortjener en på trynet uansett. Udiskutabelt en fargeklatt i PL. Hadde han vært italiensk hadde han vært mye mer populær. Synes synd på Shawcross. Han var skikkelig uheldig, ikke noe mer. Teit å si noe annet. Forstår også Arsenal-fansen, hadde noen takla Valencia (anser han som det nye stjerneskuddet på samme måte som Ramsey) på den måten hadde det ikke fått gått ubemerket henn. Fra et nøytralt ståsted var det trist å se på, for begge. Ja Bellamy klikket virkelig på Mancini, hva faen så feiler folk? Tar dere alt som blir skrevet i avisa som god fisk? Det ble jo avbekreftet at det var noen bust up. Bellamy i forskjell til Barton vet han gjør feil, og er direkte lei seg, mens Barton gir mer faen - det er jo ingenting unnskyldning, men viser at Bellamy i allfall angrer. Fint å se at Adebayor blir lynsjet igjen med en latterlig 4kampers utestengelse. Nevnte Shawcross var ufin mot Adebayor hele kampen og Adebayor skulle ikke hatt rødt kort en gang, han skulle hatt frispark i form av at han ble holdt av latterlige Shawcross, i stedet legger shawcross seg ner å gråter og overspiller til de grader og får adebayor utestengt. Det er så usaklig forskjellsbehandling at det er kvalmt. Konklusjon: Shawcross er en pinglite overspillende jævel, som får sympati for han gråt fordi han knakk foten til Ramsey etter et mordforsøk? Hvor i helvete er logikken?! Og folk lurer på hvorfor enkelte nevner konspirasjon i engelsk fotball. Endret 28. februar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ok, noe med Shawcross og Adebayor (jeg så ikke kampen) og derfor fortjener han ikke sympati når han moste beinet til Ramsey? Du må ikke være så sur Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Manchester City kan virkelig det me å fucke topp lagene totalt opp altså. Hver kamp er jo rent kaos! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Konklusjon: Shawcross er en pinglite overspillende jævel, som får sympati for han gråt fordi han knakk foten til Ramsey etter et mordforsøk? Hvor i helvete er logikken?! What..? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Shawcross ble tatt ut i englandstroppen fordi han gråt etter mordforsøket på Ramsey, en hykler av verste sort som overspilte til de grader mot Adebayor. Hvem tipper Shawcross kun får 3 kampers karantene? Mens Adebayor har fått 4, elsk logikk. Så vant manu liga cupen, ingen overraskelse, bare å gratulere, så faktisk kampen, artig med finaler. Og ikke uventet er dommeren for feig til å gi manu det mest opplagte røde kortet for hele sesongen, han får faen meg ikke kort en gang. Vidic mener han ikke skulle hatt rødt, fordi han liksom klarte å kommer seg litt forran mannen, hva har det å si, bakerst mann, 100% klar målsjanse. I andre enden får Collins gult for å felle en ca 30-40 meter fra mål. Også har man jo offsiden til Dunne ca 2min på overtid, han er jo ca 10meter onside. BBC NorthWest sa i tillegg at kampen kom til å bli husket som the Wayne Rooney final, helt FEIL, kampen blir husket som Phil Dowd som snøt Villa, og stygge Vidic som stadig slipper unna. Vel for alle som tørr ha sin egen mening og ikke er blind i allfall. Nei alt er som før, engelsk fotball gjør meg kvalm. Stakkers Villa fans, jeg hadde tilitet helt. Men hvorfor jeg gidder å poste når det stort sett kun er manu fans som skriver her er jo et mysterium, det skulle tatt seg ut viss jeg hadde postet i en manu tråd :!: Endret 1. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Shawcross ble tatt ut i englandstroppen fordi han gråt etter mordforsøket på Ramsey, en hykler av verste sort som overspilte til de grader mot Adebayor. Så vant manu liga cupen, ingen overraskelse, bare å gratulere, så faktisk kampen, noe jeg sjelden gjør, men det er jo artig å se finaler. Og ikke uventet er dommeren for feig til å gi manu det mest opplagte røde kortet for hele sesongen, han får faen meg ikke kort en gang. Også har man jo offsiden til Dunne ca 2min på overtid, han er jo ca 10meter onside. Nei alt er som før, engelsk fotball gjør meg kvalm. Da forstår jeg ikke igrunn hvorfor du ser på fotball hvis slike ting provoserer deg, det er en del av gamet. Ingen dommere, merk deg det! INGEN dommere er plettfrie! Angående Shawcross så taes han nok ut fordi han har spilt godt denne sesongen, og det er høyt på tide at han fikk bli med på landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Shawcross ble tatt ut i englandstroppen fordi han gråt etter mordforsøket på Ramsey,... Hvordan i helvete kan du kalle det et mordforsøk? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så ufattelig trist det med Ramsey, hater å se slikt. Kan få mareritt av mindre. Og så fremadstormende og lovende...... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvem er deres topp 5 eller 10 beste managere i UK gjennom tidene? 10.Sir Bobby Robson 9. Jock Stein 8. Bill Nicholson 7. Sir Alf Ramsey 6. Arsene Wenger 5. Brian Clough 4. Bob Paisley 3. Bill Shankley 2. Sir Alex Ferguson 1. Sir Matt Busby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå