Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen som City har savnet Tevez. Herlig kamp av han, spesielt 1-1 som han fikser på egenhånd med noen Chelsea-feil da.

Og feiringen hans etter straffen var herlig for Bridge også. Ganske sikker på at Bridge er litt mer fornøyd nå enn han var for 2 timer siden.

Håper du liker resultatet JT, former captain of England. SKAM av en mann.

Lenke til kommentar

Må vel nesten takke City for at vi tok inn 3 poeng på Chelsea (så var det og ta seg en dusj for å vaske av seg skammen etter å ha sagt det).

Er i hvertfall ikke alle Chelsea supportere som er idioter, godt å se noen av dem klappe Bridge av banen.

Lenke til kommentar

Jepp, ikke alle.

Hahaha, dere må høre hva Bellamy sa til Sky nå om Terry. Sier at han er en ekkel mann utenfor fotball med andre ord.

Tevez klarer fortsat ikke å snakke Engelsk, han sier bare "sorry Chelsea". :p

Tevez fikk banens beste også. :)

Lenke til kommentar

Synd vi hjelper the cheats med 3 poeng i dag. Har aldri vært så disillusioned når det gjelder City før, de gjør jo alt feil om dagen, spillere, trenere, styre og hele pakken. Så hopper de tilbake å slår chelsea 4-2, gud bedre for et komedielag.

Er jo akkurat slik det skal være da! City taper poeng hele tiden, men hjelper United når vi trenger hjelp. Hva med våpenhvile mellom oss, og vi kan hate Chelsea i stedet? Spillerne i Manchester pleier vel ikke å være utro, selv om dere har noen psykopater på laget. :p

Lenke til kommentar

Synd vi hjelper the cheats med 3 poeng i dag. Har aldri vært så disillusioned når det gjelder City før, de gjør jo alt feil om dagen, spillere, trenere, styre og hele pakken. Så hopper de tilbake å slår chelsea 4-2, gud bedre for et komedielag.

Er jo akkurat slik det skal være da! City taper poeng hele tiden, men hjelper United når vi trenger hjelp. Hva med våpenhvile mellom oss, og vi kan hate Chelsea i stedet? Spillerne i Manchester pleier vel ikke å være utro, selv om dere har noen psykopater på laget. :p

Er du stein? Shitty-city? Jeg inviterer heller Gerrard på julemiddag.

Lenke til kommentar

Tror Gerrard hadde gjort en god jobb som midtstopper på bedriftslaget. Spiller 7'er, så han kunne sannsynligvis vært med i alle spillets faser.

Jeg har ingenting i mot City. Vanskelig for meg som bor i Norge å utvikle et hat mot et lag som stort sett oppholder seg rundt 12-plass. Har ikke noe forhold til City, og de kunne like gjerne vært Everton..

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting i mot City. Vanskelig for meg som bor i Norge å utvikle et hat mot et lag som stort sett oppholder seg rundt 12-plass. Har ikke noe forhold til City, og de kunne like gjerne vært Everton..

Vanskelig for meg å hate Bodø/glimt også. Jeg ser dem jo tross alt bare en gang i året. Likevel er de som pest for øynene mine. Everton er forøvrig ikke langt unna min shitlist, Englands kanskje verste supportere. De har jo flere sanger om Liverpool og motstanderene enn de har om eget lag.

Lenke til kommentar

"

Attempt of the match - John Terry's attempt to shake the hand of Wayne Bridge.

"

- Skysports :D

Hahahahaha. :lol:

Trodde resten av landet likte de gule kyllingene fra Bodø. Vi liker alltid lag som spiller i Adecco. Så lenge de ikke rykker opp..

Synes det var unødvendig at de rykket ned når jeg flyttet opp hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...