Gå til innhold

Premier League 09/10


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen aning på hva de heter, men jeg har sansen for måten de fordeler reaksjonene sine på. De har en som er mer aggresiv i talemåten sin, og en som forklarer mer av hva som faktisk skjedde og virker som en liten "expert", har en litt annen dialekt, er det skotsk?

 

HAHA genial scoring av porto!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
INGENTING slår Gray + Tyler sammen nei. Er noe spesielt. Som i går kveld f.eks på San Siro. Virkelige fantastiske og bidrar til en fantastisk stemning før og under kampen. Love 'em.

 

QFT

 

De var fantastiske i går, sjeldent jeg får sett kamper på Sky, men siden jeg så kampen ute i går så var det en fornøyelse, spesielt siden jeg slapp Viasat-studio.

Lenke til kommentar

Er greit med litt brøling og så lenge det er kontrollert, husker jeg ble litt skuffet ifjor når jeg skulle se Ronaldo sitt mål mot Porto på bortebane med Engelske komentatorer. Han var rett og slett kjedlig på den scoringen, jeg som så føre meg at han skulle ta helt av.. Dette var en annen komentator enn de vanlige da tror jeg.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Ah, så hvis liverpool skal avansere så må de slå Unirea Urziceni eller spille uavgjort den 25.feb?

Hvis det blir 1-0 til Urinea neste kamp, blir det ekstraomganger og muligens straffekonk. Hvis det blir uavgjort, uansett hvor mange mål, avanserer Liverpool. Blir det flere mål enn ett må Urinea vinne med to mål pga. det som heter bortemålsregelen. Den sier noe sånn som at hvis det over to kamper blir uavgjort, vil den som har scort flest bortemål vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...