Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Øyvind Johannessen er verst. Det verste med tidligkamper er han, og han sitter somregel å kommenterer alene.

Jeg syns han er fornøyelig. Ikke den beste faglig, men han har mange kommentarer som gjør at hvertfall jeg ler.

Mange kommentarer ja, og alle tragikomiske.

Antar du ler pågrunn av hvor utrolig tåpelig det er, og ikke pågrunn at du finner det morsomt.

Det hadde tatt seg ut. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øyvind Johannessen er verst. Det verste med tidligkamper er han, og han sitter somregel å kommenterer alene.

Jeg syns han er fornøyelig. Ikke den beste faglig, men han har mange kommentarer som gjør at hvertfall jeg ler.

Mange kommentarer ja, og alle tragikomiske.

Antar du ler pågrunn av hvor utrolig tåpelig det er, og ikke pågrunn at du finner det morsomt.

Det hadde tatt seg ut. ^^

Jeg finner det morsomt. ^^ -.- o0

Lenke til kommentar
Post her hva du skrev :p

Gmail er genialt.

Et lite søk på "fredheim" og vips:

2008/11/8

Nå sitter jeg her og skriver mail,istedenfor å følge med på kampen med mitt elskede Manchester United,rett og slett fordi jeg er fittelei av at du får orgasme hver gang laget ditt gjør en overstegsfinte,istedenfor å holde deg noenlunde i kommentatorskinnet ditt og prøve holde en nøktern tone.

"Arsenal skulle hatt ett straffespark" for trettifemte gang har du sagt akkurat nå.Hva FAEN med når clichy lekte cecilie leganger i egen 16 meter?Du "så vel ikke" dette,for du hadde et rødt slør foran øyene dine når det skjedde?

Neste gang du kommneterer,om det er enten Manchester United eller noen andre,skal jeg trykke på mute.

Du er faen begredelig å høre på.

Morro hvor sint man kan bli i kampens hete :p

Lenke til kommentar
Det var jo en voksen og velformulert mail du hadde skrevet :roll:

Hva med å gå en liten tur og puste dypt neste gang?

Må jeg si nok en gang at jeg skrev mailen i kampens hete?

Jeg er nok ikke verst på forumet her når det kommer til overopphetet skriving :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror du virkelig en kommentator vil ta det som konstruktiv kritikk uansett hvordan han formulerer seg etter det tapet?

Det hjelper uansett ikke med ord som fitte og orgasme.

Det er bare barnslig og tåpelig å bruke slike ord når man skriver mail til folk, uansett hvor i kampens hete man er. Folkeskikk er en fin båt.

Lenke til kommentar
Tror du virkelig en kommentator vil ta det som konstruktiv kritikk uansett hvordan han formulerer seg etter det tapet?

Det hjelper uansett ikke med ord som fitte og orgasme.

Det er bare barnslig og tåpelig å bruke slike ord når man skriver mail til folk, uansett hvor i kampens hete man er. Folkeskikk er en fin båt.

Poenget er at han likegodt kunne sendt han et bilde av Kalle Klovn i Arsenal-drakt. Etter X antall slike mails har nok Fredheim satt seg så høyt på sin hest at alt bare preller av. Når det uansett bare er en utblåsning, hvorfor holde igjen?

Lenke til kommentar

Var noen som ikke skjønte hva jeg mente nå? Folkskikk er en ting, men i dette tilfelle vil du ikke komme noen vei med mailen, folkeskikk eller ei. Så når det uansett er et utløp for frustrasjon rundt et emne som fotball så holder jeg det ikke imot Corey, å det tror jeg heller ikke Fredheim vil.

Men selvhøytidligheten, dobbeltmoralen og etterpåklokskapen vinner alltid.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Og jeg mener at klarer man ikke oppføre og skrive som folk så kan man like godt la vær. Nå er ikke jeg av typen som skriver til komentatorer jeg ikke liker eller som irriterer meg grønn, men skulle jeg gjort det ville jeg prøvd å fått frem poengene mine og ikke bare oppføre meg som en unge som ikke får is.

Lenke til kommentar
Og jeg mener at klarer man ikke oppføre og skrive som folk så kan man like godt la vær. Nå er ikke jeg av typen som skriver til komentatorer jeg ikke liker eller som irriterer meg grønn, men skulle jeg gjort det ville jeg prøvd å fått frem poengene mine og ikke bare oppføre meg som en unge som ikke får is.

Ja det er omtrent like poengløst. Med unntak om du skriver til Per Jarle Heggelund som faktisk svarer.

Men jeg er jo selvfølgelig helt enig med det. Jeg sier bare at det uansett gir null mening å sende en mail til en kommentator som sikkert får X antall mails med "konstruktiv" kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...