Schjellin Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 PL-studio med Davy? "Foppal" Eller Semb? Jeg kommer til å dø om jeg må høre Semb i PL også. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal han kombinere toppfotballsjef-jobben med tv2? Underskriftskampanje for å få Fredheim, Tjærnås og gjengen til tv2! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan jo være greit å få bekreftet at faktisk Tv2 skal sende PL før man starter underskriftskampanjer da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Fredheim kan holde seg unna. Maken til ABU'er må man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vel Alsaker er ikke mye bedre, den kvalme Bergenseren nevner Liverpool/Brann i uansett hvordan kamp han kommenterer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Norge har vel ingen veldig gode komentatorer, da de alle har et problem med å holde kjeft innimellom. De prater jo så mye unødvendig tull hele gjengen hvor de like godt kunne spart øra til oss som ser på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Alsaker er allerede på TV2 da. Siktet til aunmar som ville ha underskriftskampanjer for å få Fredheim til TV2. Norge har vel ingen veldig gode komentatorer, da de alle har et problem med å holde kjeft innimellom. De prater jo så mye unødvendig tull hele gjengen hvor de like godt kunne spart øra til oss som ser på. Scheie! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Scheie! Vel, han var god, men som tidligere sagt er han nå bare en sur gammel grinebiter som klager på alt han ser. Sjelden man ser han komentere fotball lenger, men komenteringen hans i hoppbakken har gjort at det meste posetive jeg hadde å si om den mannen er som dugg for sola. Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Uææ, så ikke det før nå. Kan godt ta de andre. Tjernås er kanskje en tørrpinne, men noe av det han tar opp kan fakitsk være interesant. Fredheim derimot, grøss og gru for en jævlig fyr. "Nå scoooorer VIIIII" Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fredheim er en av de bedre kommentatorene i Norge. Vet godt at han er Arsenal-fan, men det er da ikke noe antydninger til det i kommenteringen? Behagelig stemme, god kontroll på det som skjer og viser entusiasme til alle lagene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fredheim er en av de bedre kommentatorene i Norge. Vet godt at han er Arsenal-fan, men det er da ikke noe antydninger til det i kommenteringen? Behagelig stemme, god kontroll på det som skjer og viser entusiasme til alle lagene. "Nå scorer Viiiii" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å se Arsenal når Fredheim kommenterer er jo som om Fredheim selv spiller utpå banen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mannen fråtser jo i det når United ligger under uansett motstander. Jeg er sikker på at han ronker til finalen mot Barca ifjor før han legger seg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kommer ikke til å glemme Fredheims gledesutbrøl da Arshavin scoret 4 mot oss. Mannen kan være grenseløst irreterende å høre på. Tar likevel han foran Arve Fuglum for eksempel. Den fyren er jævlig kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Øyvind Johannessen er verst. Det verste med tidligkamper er han, og han sitter somregel å kommenterer alene. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fredheim er en av de bedre kommentatorene i Norge. Vet godt at han er Arsenal-fan, men det er da ikke noe antydninger til det i kommenteringen? Behagelig stemme, god kontroll på det som skjer og viser entusiasme til alle lagene. "Nå scorer Viiiii" +1 Glemmer ikke fjorårets oppgjør på Emirates når Nasri gållet to,og Fredheim jizzet i buksa. Sendte en skarp mail til han i etterkant! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Post her hva du skrev Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Øyvind Johannessen er verst. Det verste med tidligkamper er han, og han sitter somregel å kommenterer alene. Jeg syns han er fornøyelig. Ikke den beste faglig, men han har mange kommentarer som gjør at hvertfall jeg ler. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Frode Olsen synes jeg er bra å høre på fra tv2 iaff Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Postet denne akkurat i FIFA-tråden, men siden vi er inne på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå