Mykos Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei Noen har akkurat mistet den eksterne harddisken min i gulvet. En 500gb Maxtor. Jeg tror den sto på når den ble mistet. Nå oppdager ikke Windows den og lager en lyd omtrent hvert 2-3. sekund. Lyset lyser ikke når jeg kobler i strøm, men når jeg kobler USBen i PCen, akkurat som den skal. Har prøvd å koble den til flere maskiner. Dataene er det ikke så farlig med, men er det noe mulighet for at harddisken kan fungere igjen? Jeg vil bare få bekreftet/avkreftet dette, ellers er det noen som skylder meg en ny harddisk... Takk Endret 13. august 2009 av Mykos Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Harddisken er mes sannsynlig ødelagt. Fysisk skade antaglig oppstått i forbindelse med fallet. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Last ned diagnose-verktøyet til Maxtor på web-sidene dems. Får heller ikke det programmet kontakt med disken er den helt død. - kjbu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå