Shorty94 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei, når jeg spiller Coh tov med fetteren min online har det skjedd tre ganger idag at spille har avslutett av seg selv, dette er veldig irriterende, og jeg trenger hjelp med og fikse dette, er det noen som har/hatt samme problem vær så snill og hjelp meg,fettern min kommer til meg imorgen og da har vi planlagt og lane Coh Tov, men det går ikke så lenge keg ikke for fikset problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hvis ett spill går tom for brukbar skjerm minne eller ram minne kan spill avslutte seg eller klikke, noen ganger med en memory krasj log etterpå. spesielt skjer det med strategispill. betyr at du må enten skru ned intillingene dine eller spille med færre mennesker eller computer Ai på et kart. Endret 13. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 hehe, nei jeg tror nok neppe at det er det som er problemet har 8gb ram og 3,8gb skjermkort , men tusen takk for at du gidder og svare, men foresetter det kan jeg prøve og skru ned grafikken Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 jeg fant ikke ut hva problemet var, men jeg utinnstalerte spillt og innstalerte det igjen og nå kjører det som en klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå