Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ja! bruker dere den viften? og går det ann og bytte ut den viften? har dere bytta ut deres med en annen vifte der? jeg syns nemelig at den bråker bittelitt for mye! men det er ikke så farlig! hva syns dere? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tok bort min siden den kræsja fysisk med vannkjølinga mi så jeg er kanskje diskvalifisert siden jeg ikke bruker den Vifta er forøvrig festet med sånne plastnagler så det går fint an å sette inn en 12DB papst istedet hvis du vil. Lenke til kommentar
Skee Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Fjern den stålgrillen som er montert foran vifta, så vil du se at det egentlig er en ganske stillegående vifte som står i døra. Jeg kjører uten beskyttelsepå vifta, og merker ikke viftelyden fra døra (bare andre vifter...). Husk å legge imellom en pappskive eller gummiplate med ca samme tykkelse som metallet i grillen. Dette for å unngå at vifta blir løs og skrangler rundt omkring. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 æ har samme saken. greit nok den bråker litt, men hvorfor ikke den gjør jobben Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Eit lite tips. Lei hybelkaniner? ta ut vifta, legg på ein bit nylon strømpebkse (hels ein lit lodden ein) monter vifta. Dette trikset demper også litt av lyden. Man mister litt kjøleefekt, men på min maskin kunne eg ikkje sjå nokon forskjell i tempen. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor ikke sette viften ned på 7V, så blir den nærmest lydløs. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tok bare av hele døra like greit bedre kjøle effekt samtidig som det er mindre lyd.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 tok den av og nå har jeg bare gitteret der. Du tar den av ved å dra av nippelen siden det er et hylster med en stift ini så hvis du bare drar i stiftehodet så kommer stiften ut og en av de fire festene er borte Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg byttet den med en Enermax 80x80 vifte. Ikke mye støy + at den kjøler MYE bedere. .exe Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tok vekk plastikk dritten... brukte vanlig vifte skruer og satt foran et gitter... Bruker en papst vifte der istedet.... Bråker lite :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå