Gå til innhold

Gode tilbud på store forstørrelse på Japanphotoxxl.no

Anbefalte innlegg

Japanphotoxxl.no har et par veldig gode tilbud på forstørrelser av store bilder. Vanlig papirbilde, blank overflate 75cmx50cm til 10kr, og fotolerret 160cmx90cm til 999kr (halv pris).

Det er også det vanlige størrelser. Og frakt på 49 ved henting i butikk og 99 ved tilsendt.

Edit: noen endret tråden, så jeg endret litt på det igjen. For å få det litt mer forstålig.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal være ut mnd sa kundeservice til meg.

Bekreftes. Har snakket med en av sjefene på PM, og han sa også at det var ut august.

Selv skal jeg skrive ut et sted mellom 10-20 stk, tenker jeg. Trenger ikke alle i 75x50, så jeg putter to bilder på en, også får jeg 50x37,5 til 5,- pr stk. :)

Lenke til kommentar
Skal være ut mnd sa kundeservice til meg.

Bekreftes. Har snakket med en av sjefene på PM, og han sa også at det var ut august.

Selv skal jeg skrive ut et sted mellom 10-20 stk, tenker jeg. Trenger ikke alle i 75x50, så jeg putter to bilder på en, også får jeg 50x37,5 til 5,- pr stk. :)

Eller 238 passbilder :p

Lenke til kommentar

Bestilte et bilde i det nye matte papiret på xxl siden og fy f... så bra det papiret var.

Er ikke slik helmatt, men mer slik ala Ilford Smooth Pearl matt (men ikke så mye pearl-"effekt"). Bildene blir nå høynet flere hakk på dette nye papiret.

Anbefales å prøve :o)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant ut at jeg skulle teste tilbudet sånn i 12. time og lasta opp 10 bilder 23:45 i kveld. Kom frem til første bildet - legg i handlekurv og *poff* php feilmelding om at imagemagick ikke hadde nok ledig diskplass.

Oh well. Får være tidligere ute en annen gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...