BuUrNt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei, eg har 2 brikker med ram i mitt hovedkort, (2gb x 2gb) Eg vil oppgradere til 8 GB, eg har 32 bit vista. har 3,2 gb ram, grunnet at eg ikke har 64 bit, men om eg oppgraderer vil eg allikevell få over 3,2 gb, right? Mvh BuUrNt Takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei OSet ditt bruker bare 3,2 GB ram. Du har mao 800 mb ram som står og peller seg i nesa og gjør ikke noe. Hvorfor i alle dager vil du øke det til 4,8 GB???? Tullete! Motivasjonen til og oppgradere RAM er fordi du bruker opp RAMen du har. Det er det ikke så mange som får til med en hjemme PC. Men feks sitter du og rendrer 3D video med MASSSSSE tunge teksturer til din neste 3D film, så er mye RAM bra..men igjen...meningsløst uten et 64 bit OS. Så hvorfor vil du har mer RAM? Trenger du mer RAM? Oppgrader til 64 bit OS. AKIRA Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå