Anders94 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei! Eg har akkurat fått meg en ny bærbar fra multicom som heite KHLB2 click. prosseroren er en Intel® Core™2 Duo T9600 processor, 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 35W og har 4gb ram dd3. Eg bruke windows 7 64-bit. Eg trudde dette skulle iallefall holde til spill som for eksempel counter strike 1.6, men når eg har spilt i 10min så begynne counter strike å hakke litt. Er det noe eg kan gjøre for å hindre dette? Bør eg skifte til vista?(kan ikkje bruke xp på denne bærbaren). Håper på mange svar :!: Endret 14. august 2009 av Anders94 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mulig du burde bruke Vista, men det kan også være tull som kjører i bakgrunnen. Sjekk hvilke prosesser som roter rundt når du får "heng" i cs. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Vet du grunnen til at det hakker? Har du høy ping, lav fps eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 det e ingenting med pingen min, men fps'en går ned til 50-70 i smoke. skal teste det du sa sovehest Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Prøv å last ned siste oppdateringer til OS, sjermkort, osv Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 det e ingenting med pingen min, men fps'en går ned til 50-70 i smoke. skal teste det du sa sovehest FPSen min er alltid rundt 50 siden PC'n ikke er ment for gaming. Men selv om FPSen min er lav, lagger det ikke Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 PCen til trådstarter skal være mer enn god nok for cs1.6. Jeg tror han har noe som surrer i bakgrunnen og stjeler ressurser, men jeg kan selvsagt ta feil. Last ned siste drivere til skjermkortet, om du ikke alt har dette. Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Min bærbar skulle tåle cs heilt greit ja. Eg har bestemt meg å skifte til vista og håpe på at det blir bedre Bare for å sei det så har eg prøvd instalert ny driver til skjermkortet. Endret 14. august 2009 av Anders94 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Står den på satrømsparing el? Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Står den på satrømsparing el? Nei, den står ikkje på strømsparing. Lenke til kommentar
supernoob Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Varme... Får pc-en luft? kjører viftene på pc-en? hva har du under pc-en? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeps, problemet er nok for dårlig kjøling. La alltid maskinen stå på et slett underlag, gjerne en laptopkjøler. Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Han står bare på pulten min, så kan vere det. Men ka underlag er bra da? Endret 15. august 2009 av Anders94 Lenke til kommentar
supernoob Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Pulten skal være grei den. Hører du viftesusen når du tar øren nær vifta? er den veldig varm når du tar på undersiden? Last eventuelt ned et temperatur overvåkningsprogram f.eks speedfan og sjekk temperaturen på Cpu og Gpu Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Eg hører viften greit. den er litt varm på undersiden, men den er langt i fra å vere glovarm. Veit noen om eit program vor eg kan se ka temperaturen på cpu'en og gpu'en er? Har noen tips om en bra laptop kjøler som passer til en 15,6"? Har ikkje så mye peiling på sånt... Endret 15. august 2009 av Anders94 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har alltid brukt Everest Home Edition, men det ser ut til at den er lagt død fra produsent. Nå må man visst betale for en Ultimate Edition, eventuelt laste ned en Trial av denne. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Last ned everest home og raporter hit Temp finner du under`: "Maskinnavn":Sensor. Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Last ned everest home og raporter hit Temp finner du under`: "Maskinnavn":Sensor. stod 33 grader C på den sensor greien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå