Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du har herved oppsigelsen min idleman_2...ta over tråden om du vill Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du har herved oppsigelsen min idleman_2...ta over tråden om du vill hehe så drastisk trenger du ikke å gå¨frem vel Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når dagen er blå er alting grått.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når dagen er blå er alting grått.. Har selv Jlaudio Fathom F113, 2 stk av disse i stua mi.... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjører surround jeg, men tror du skal være riktig uheldig for og kalre og ødelegge en disk.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror nok ikke det blir ødelagt, ihvertfall ikke i nær framtid, men du kan jo kjøre SMART-test en gang i blant for å være på den sikre siden. Når du først har nevnt det så oppdaga jeg at PCen står ganske nærme høyttalerne, så harddiskene i PCen blir vel 30cm unna basselementet på høyttalerne, men alt her fungerer helt topp så langt Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjører surround jeg, men tror du skal være riktig uheldig for og kalre og ødelegge en disk.. En skal fysisk kunne se at pc kabinettet/laptop hoppe på underlaget, gitt at denne ikke har gummiføtter... men da blir det jo så støyende at det sier jo seg selv at en ville ha stoppet spetakkelet lenge før harddisken tok skade av det Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror nok ikke det blir ødelagt, ihvertfall ikke i nær framtid, men du kan jo kjøre SMART-test en gang i blant for å være på den sikre siden. Når du først har nevnt det så oppdaga jeg at PCen står ganske nærme høyttalerne, så harddiskene i PCen blir vel 30cm unna basselementet på høyttalerne, men alt her fungerer helt topp så langt Har sett noe som heter SMART monitoring i BIOSen min, men er usikker på hvordan jeg bruker dette. Kan man bruke et program av noe slag? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har tatt en liten 5 min quick test på en laptop (som allerede hadde vært i bakken) Jeg starta litt fil overføringer og fikk litt bevegelse på disken. SÅ stod jeg og rista etter beste evne på den. Den virka fint den! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har tatt en liten 5 min quick test på en laptop (som allerede hadde vært i bakken) Jeg starta litt fil overføringer og fikk litt bevegelse på disken. SÅ stod jeg og rista etter beste evne på den. Den virka fint den! nåda... 2.5" hdd er konstruert for å tåle mere røff behandling enn 3.5" hdd's Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har sett noe som heter SMART monitoring i BIOSen min, men er usikker på hvordan jeg bruker dette. Kan man bruke et program av noe slag? SpeedFan har en fane som heter S.M.A.R.T. Du kan trykke deg fram til en ganske detaljert online test. Det er bare å velge harddisken og så trykke "online scan" eller hva det enn nå heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå