Valldemar Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 har dlink router og dlink dwa-547 trådløst kort jeg sliter med at jeg mister nettet i alt frs 5sek opp til 1min eller til jeg rebooter pcn:( har prøvd mange forskjellige drivere men samme problem:( når det gjelder nye drivere fra dlink sine sider får jeg ikke lagt disse inn "wizard cannot continue" får jeg bare har prøvd drivere fra arthos men samme:( noen som har peiling?? kjører windows xp 64bit er KUN jeg av 3 pc'er som sliter med at connection faller ut:( og vi har evig nok med linje til 3 pcer som KUN surver facebook i ny og ne (20mb linje) all hjelp er av stor takk:) linker du en driver er det topp om du har rett til den..da jeg stinker på å finne den rette drivern:) Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 har dlink router og dlink dwa-547 trådløst kort jeg sliter med at jeg mister nettet i alt frs 5sek opp til 1min eller til jeg rebooter pcn:( har prøvd mange forskjellige drivere men samme problem:( når det gjelder nye drivere fra dlink sine sider får jeg ikke lagt disse inn "wizard cannot continue" får jeg bare har prøvd drivere fra arthos men samme:( noen som har peiling?? kjører windows xp 64bit er KUN jeg av 3 pc'er som sliter med at connection faller ut:( og vi har evig nok med linje til 3 pcer som KUN surver facebook i ny og ne (20mb linje) all hjelp er av stor takk:) linker du en driver er det topp om du har rett til den..da jeg stinker på å finne den rette drivern:) har AKKURAT det samme problemet, internetten dropper hvert 15ende minutt, og det tar som regel 5 minutter å koble seg på. Vil anbefale deg å kjøpe et nytt kort, jeg har faila i flere uker å finne en driver som fungerer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har dere prøvd her?: http://www.atheros.cz/download.php?atheros...8X&system=2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg fant akkurat en drivr ellers takk! http://dlink.no/cs/Satellite?c=TechSupport...-NO%2FDLWrapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå