elgitar666 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei, eg har en helt retard pc; Dell Inspiron 1720, og eg vil gjerne reformatere heile skrapet. Noen som har noen tips? Kan ikkje bruke cd for cd rommet e øydelagdt :/ Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 kan jo boote på en usb stick vis du har og pc støtter det ;o) http://www.tharon.net/?p=45 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Husk at du ved reformatering mister alt på harddisken og må installere operativsystem og hovedkortsdrivere på nytt. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 kan jo boote på en usb stick vis du har og pc støtter det ;o) http://www.tharon.net/?p=45 geniale løsning Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fungerer også med Vista. Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Husk at du ved reformatering mister alt på harddisken og må installere operativsystem og hovedkortsdrivere på nytt. jammen fins det ikke sånn program som får data maskinen tilbake til fabrikk instilling? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Du finner jo vel gjerne informasjon om hvordan dette gjøres enten ved dokumentasjonen som fulgte med maskinen eller på hjemmesidene til Dell. Som regel har en del produsenter en skjult partisjon som brukes til gjenoppretting. Endret 14. august 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg liker hvordan du for folk til å gruble over noe som ikke finnes.. (ref: ordboka) REformatere? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tja. Reformatere... Kanskje litt søkt ord, men det er sikkert en sammenheng med at man REinstallerer. En lett sammentrekning Selv liker jeg "njuke" bedre om å formatere/reinstallere en pc -C- Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg liker hvordan du for folk til å gruble over noe som ikke finnes.. (ref: ordboka) REformatere? Ikke så borte i natten som du tror. Maskinen har vært i bruk, dermed er allerede harddisken formatert minst 1 gang. Reformatere = formatere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå