Colamann Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei, Idag gikk jeg inn på en random nettside hvor plutselig avast bare kom med meldingen "Malware was found!" File name: C:\WINDOWS\Temp\wpv051250047226.exe\install.exe Malware name: Win32:Neredr [Drp] Malware type: Dropper' Jeg prøvde å trykke move to chest og delete, men da kom det bare "Cannot process "C:\WINDOWS\Temp\wpv051250047226.exe\install.exe" file. Så gikk jeg på oppgavebehandling og fant en prosess som het "install.exe" og prøvde å avslutte den, men ingenting skjedde. Prøvde å kjøre Malwarebytes imens. 1 min og 15 sekunder inn skanningen frøys det. Jeg måtte da restarte maskinen. Nå har jeg tatt utallige Skanner med RegRun, Malwarebytes, Super Antispyware, Spybot S&D, Ad-Aware og CCleaner. Når jeg skanner med RegRun finner det infiserte filer som jeg sletter, men når jeg reboote så kommer de tilbake.. Trenger litt hjelp rundt dette og hadde vært fantastisk om noen kunne sjekke loggene som jeg legger til. mbam_log_2009_08_13__18_31_36_.txt hijackthis.txt Combofix.txt Endret 13. august 2009 av Colamann Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ser bra ut. Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u fra kjør-vinduet. Denne kommandoen gjør at filer i karantene og backups blir slette. Systemgjenopprettingsmappa nullstilt etc. Sjekk om software er oppdatert Secunia Surf trygt. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Ok, takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå