Requi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg holder på å lære meg HTML og CSS, og jeg bruker IE8 (har alltid brukt IE). En ting jeg lurte på, var om det er nettlesere som er bedre enn IE8, til HTML og alt annet, eller om IE er et greit valg? Leste om noe som heter FireBug (en add-on til Mozilla FireFox) osv som jeg kom over, noen som vet noe om den funksjonen? Endret 13. august 2009 av Requi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Firefox med Firebug-tillegget er så veldig mye bedre enn IE. Uansett så burde du teste hvordan både Firefox, IE, Opera, Safari og Chrome rendrer sidene dine. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Om jeg f. eks installerer FireFox, overwriter den IE (eller motsatt), eller er det mulig å ha flere nettlesere installert på PC'n? ... Og er det lett å avinstallere om ønskelig? ... Lett å skjønne at jeg alltid har hatt IE kanskje (?) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du kan ha flere nettlesere kjørende parallellt, ikke noe problem der. Det eneste spørsmålet du vil få er om du vil at f.eks firefox skal være standard nettleser på systemet ditt. Lykke til Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, det jeg egentlig mente var om jeg setter FireFox som standard web-browser, om dette går ann å "undo" tilbake til IE lett, om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå