Gå til innhold

Hvilken kaffemaskin - Siemens TK54001 ?

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer litt på en Siemens TK54001, så den kom greit ut i testen på kaffe.no og den koster under 4000,- hos komplett nå. Noen som har erfaringer om denne?

Hovedsaklig så blir det å drikke vanlig kaffe (americano). Jeg vil ha en som er fullautomatisk og kan benytte hele bønner. Det er også greit at den ikke er uhorvelig stor, da den skal stå på kjøkkenbenken. Har en moccamaster fra før.

I utgangspunktet hadde jeg sett for meg opp til ca 6000,- men kan vel strekke meg til 7000,- hvis det er nødvendig. Gjør ikke noe om den er noe billigere heller.

Den jeg hadde tenkt på var en krupps, men etter heller dårlige tilbakemeldinger ble den skrapet.

Hva går som det bedre i dette segmentet, og hvor lønner det seg å kjøpe maskinene?

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min kaffemaskin på kitchn. En Nespresso lattissima. Er veldig fornøyd med maskinen, brukervennlig, stilig og ikke minst den gode kaffeen som kommer ut på noen få sekunder. Jeg kikket litt rundt i forskjellige forettninger og kom frem til at kitchn var best på pris. Da jeg kjøpte den var den på salg, er du heldig og rask får du sikkert en lik en til en og samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...