magneman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei, det har seg sånn at jeg er litt lei av spill hvor det eneste man skal gjøre er å skyte ned motstandere, ta over baser (i det hele tatt førstepersonsskytespill) og tradisjonelle PC-spill. Jeg er ute etter et politisk simuleringsspill, noe som for eksempel minner om eRepublik (men det liker jeg ikke lengre, ettersom det eneste man gjorde var å jobbe og kjøpe mat og lignende, og de fleste som spilte det bare ble medlem av de partiene som var størst uten å tenke på ideologiene osv). Har prøvd andre nettspill, Supremacy 1914 er ett av dem, men det er mer et krigsspill enn politisk simulering. Jeg leter etter et spill hvor man gjerne er en inbygger i et land (fiktivt eller ei, spiller ingen rolle) og hvor man kan skaffe seg jobb, penger, kanskje utdanning, starte forretning eller bli med i politikken og avgjøre hvordan landet styres og reagere på andre lands beslutninger, bli med i militæret osv. eRepublik er et spill som jeg mener hadde mye bra, et spill som hadde vært 3d hadde også vært tøft. Noen ideer? Edit: må være multiplayer Endret 13. august 2009 av magneman Lenke til kommentar
Janster Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tjah, hva het nå det spillet for et par år siden, det var i 3d...en form for politisk intrigue simulator some floppet seriøst ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå