Gå til innhold

Burn Juiced Energy

Nopros

Anbefalte innlegg

Var på en Narvesen kiosk med noen kamerater forleden da jeg så denne boksen, slående design som traff meg. Også et pluss at den var på halvliter.

fant overaskende nok ingen bilder av den på google, men boksen var grønn øverst som ble til sølv nederst og burn "flammen" som er på den vanlige burn boksen var der.

Smaken smakte friskt av guarana, men jeg syns den hadde en slags metallisk ettersmak. Var ganske søt, like mye sukker som i en Urge Intense. Husker ikke veldig mye av smaken er noen dager siden jeg smakte den. Prisen var ganske stiv, 30 kr.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på en Narvesen kiosk med noen kamerater forleden da jeg så denne boksen, slående design som traff meg. Også et pluss at den var på halvliter.

fant overaskende nok ingen bilder av den på google, men boksen var grønn øverst som ble til sølv nederst og burn "flammen" som er på den vanlige burn boksen var der.

Smaken smakte friskt av guarana, men jeg syns den hadde en slags metallisk ettersmak. Var ganske søt, like mye sukker som i en Urge Intense. Husker ikke veldig mye av smaken er noen dager siden jeg smakte den. Prisen var ganske stiv, 30 kr.

Konkurent til Urge Intense altså ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Burn Juiced :

Lukt :

Lukter som tropisk juice , som er en ganske god lukt

Forsmak :

Kjenner litt av den vanlige burnsmaken helt i starten av en munnfull , som går over til å bli mer bitter

Ettersmak :

Merkelig ettersmak. Ganske sur, som avsluttes med en kjemisk smak av spy ! Ikke bra i det heletatt. Her bør de gjøre noen grep for å fikse på ettersmaken

Energi :

Kjenner lite av det

Totalt 4 /10

Den ekle ettersmaken ødelegger alt , desverre er ikke dette noe for meg .

Edit:

hehe , så jeg skrev en ganske fin skrivefeil i første linje. det skal være Burn Juiced , jeg skrev først urge juiced

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Jeg elsker vanlig burn over all drikke på jord, men ble kjempeskuffet over denne nye "juiced edition" da den smakte nøyaktig som tropisk juice. Drakk to slurker, så så jeg meg bare nødt til å slå ut resten. Ikke verdt pengene. Jubler dog over normal burn på 0,5 boks til kun 18 kr på Bunnpris! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...