Nopros Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Var på en Narvesen kiosk med noen kamerater forleden da jeg så denne boksen, slående design som traff meg. Også et pluss at den var på halvliter. fant overaskende nok ingen bilder av den på google, men boksen var grønn øverst som ble til sølv nederst og burn "flammen" som er på den vanlige burn boksen var der. Smaken smakte friskt av guarana, men jeg syns den hadde en slags metallisk ettersmak. Var ganske søt, like mye sukker som i en Urge Intense. Husker ikke veldig mye av smaken er noen dager siden jeg smakte den. Prisen var ganske stiv, 30 kr. Endret 13. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Var på en Narvesen kiosk med noen kamerater forleden da jeg så denne boksen, slående design som traff meg. Også et pluss at den var på halvliter. fant overaskende nok ingen bilder av den på google, men boksen var grønn øverst som ble til sølv nederst og burn "flammen" som er på den vanlige burn boksen var der. Smaken smakte friskt av guarana, men jeg syns den hadde en slags metallisk ettersmak. Var ganske søt, like mye sukker som i en Urge Intense. Husker ikke veldig mye av smaken er noen dager siden jeg smakte den. Prisen var ganske stiv, 30 kr. Konkurent til Urge Intense altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Begge er piss, men det er nå greit nok. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Personlig liker jeg Urge Intense bedre Intense virker søtere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Blir for "søt" for min del, smaker lite men alt for "sukkeraktig". Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det kan ha noe med en sinnsyk promille men jeg syntes den var INSANE god! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Tror promilla hadde noe med det å gjøre Endret 14. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Smakte litt vel mye ananas. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Helt OK. Men Urge Insane er bedre. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Så den i byen idag, på 7/11. Endelig 500 ml! Smakte veldig godt, og det synes broren min og. Men fikk ikke nok særlig kick av den. Skal nok prøve igjen. Endret 14. august 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Urge Intense er bedre! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Smakte helt greit. Ikke like god som Urge intense eller Gul Monster, men den var ikke vond. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Konkurent til Urge Intense altså Urge og Burn lages vel begge av Coca Cola Drikker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Konkurent til Urge Intense altså Urge og Burn lages vel begge av Coca Cola Drikker. Dog, dette vet trolig ikke alle som kjøper produktene Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Burn Juiced : Lukt : Lukter som tropisk juice , som er en ganske god lukt Forsmak : Kjenner litt av den vanlige burnsmaken helt i starten av en munnfull , som går over til å bli mer bitter Ettersmak : Merkelig ettersmak. Ganske sur, som avsluttes med en kjemisk smak av spy ! Ikke bra i det heletatt. Her bør de gjøre noen grep for å fikse på ettersmaken Energi : Kjenner lite av det Totalt 4 /10 Den ekle ettersmaken ødelegger alt , desverre er ikke dette noe for meg . Edit: hehe , så jeg skrev en ganske fin skrivefeil i første linje. det skal være Burn Juiced , jeg skrev først urge juiced Endret 23. oktober 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg elsker vanlig burn over all drikke på jord, men ble kjempeskuffet over denne nye "juiced edition" da den smakte nøyaktig som tropisk juice. Drakk to slurker, så så jeg meg bare nødt til å slå ut resten. Ikke verdt pengene. Jubler dog over normal burn på 0,5 boks til kun 18 kr på Bunnpris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå