Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærester og facebook


Anbefalte innlegg

Hva synes dere som er i forhold, om at partneren din sitter veldig mye på facebook?

Her foregår chatting og stadig oppdatering på hva man gjør, og hva man skal gjøre resten av dagen.

 

Personlig så har jeg ingenting imot at fruen sitter på facebook, men når man oppdaterer status 3-4 ganger om dagen så får jeg mine tanker.

Er det fordi man ønsker å få oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om typen min hadde sittet på FB for å oppdatere stausen sin felere ganger om dagen hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg. Hva han gjør av uskyldigheter på FB er ikke min sak. Unntaket må være om det går utover andre ting, som f.eks at han ikke kan gjøre planlagte/viktige ting fordi han må sitte på FB - da hadde jeg reagert og tatt en prat om at slik kan han ikke fortsette.

Lenke til kommentar

jeg pleier selv å oppdatere staus, chatte og se litt rundt på facebook hver gang jeg bruker PC-en. så.. jeg syntes ikke 4-5 ganger var så mye. kall meg gjerne et utspring fra en skjev stamme på et forfallent tre..

 

Edit: alder har vel også noe å si her..?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
jeg pleier selv å oppdatere staus, chatte og se litt rundt på facebook hver gang jeg bruker PC-en. så.. jeg syntes ikke 4-5 ganger var så mye. kall meg gjerne et utspring fra en skjev stamme på et forfallent tre..

 

Edit: alder har vel også noe å si her..?

 

Det er vel en del unntak også :). Behøver ikke å være oppmerksomhetssjuk. Men noen av som har mange oppdateringer daglig, er ute etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Er det noen her som IKKE kjenner en som oppdaterer status flere ganger om dagen? Nå er jeg riktig nok ikke aktiv selv, men vet da om flere som er ivrige med oppdateringer.

 

Med mindre du føler deg totalt oversett, så la det ligge. Livsihistorien til halve Norge ligger jo der ute, så det er langt fra unormale tendenser.

 

Oppmerksomhetet er nok en årsak som du sier.

Er ikke det hele drivverket bak facebokk da?

Lenke til kommentar
Med Facebook har det blitt sosialt akseptert å kjede seg "høylytt". Disse bablerne på Facebook fungerer som katalysatorer på hverandre og derfor holdes svadereringen gående. Vi andre sitter i bakgrunnen og ler av dem...

Jeg ler litt av meg selv.. Så skriver jeg om det på facebook :!:

Lenke til kommentar
Du har en telefon om du vil oppdatere vennene dine :)

Og det er ingen vits å oppdatere vennene nærmest 24/7

 

ja mann har en mobil. men ville blitt litt teit om man skulle skrive 5 meldinger hver dag til alle på tlf lista si. liker man ikke å lese oppdatteringene til folk så er det ikke verre en at man ikke leser dem/evt ikke melder seg inn i facebook. å oppdatere statusen er en stor del av facebook

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...