alfsteinar Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva synes dere som er i forhold, om at partneren din sitter veldig mye på facebook? Her foregår chatting og stadig oppdatering på hva man gjør, og hva man skal gjøre resten av dagen. Personlig så har jeg ingenting imot at fruen sitter på facebook, men når man oppdaterer status 3-4 ganger om dagen så får jeg mine tanker. Er det fordi man ønsker å få oppmerksomhet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Så lenge personen ikke velger facebook foran deg burde det ikke spille noen rolle. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Det er gøy rett og slett, og trolig avhengighetsskapende. Av og til lurer jeg på om visse personer der burde ha tilbrakt mer tid med å prate med familien sin og oppdra barna sine, istedet for å oppdatere status på data. Endret 13. august 2009 av Frankline Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 kjeder seg tipper jeg, mange som finner det litt irriterende! En kammerat av meg betalte kjerringa 10 000 for å slette facebook oppføringen sin. Lenke til kommentar
alfsteinar Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan skal man reagere når f.eks kjæresten sitter ganske mye på facern? Hvem han/hun chatter med vil jeg helst ikke bry meg om, men syns det blir litt teit at flere hundre venner av han/hun vet hva han/hun gjør til enhver tid.. Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Alt med måte, selv facebook. Jeg syntes kanskje det blir litt mye med oppdatering 3-4ganger daglig. Det er nok et tegn på at dama di kjeder seg, eller som du sier, at hun vil ha oppmerksomhet. Endret 13. august 2009 av Orkhanan Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Om typen min hadde sittet på FB for å oppdatere stausen sin felere ganger om dagen hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg. Hva han gjør av uskyldigheter på FB er ikke min sak. Unntaket må være om det går utover andre ting, som f.eks at han ikke kan gjøre planlagte/viktige ting fordi han må sitte på FB - da hadde jeg reagert og tatt en prat om at slik kan han ikke fortsette. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) jeg pleier selv å oppdatere staus, chatte og se litt rundt på facebook hver gang jeg bruker PC-en. så.. jeg syntes ikke 4-5 ganger var så mye. kall meg gjerne et utspring fra en skjev stamme på et forfallent tre.. Edit: alder har vel også noe å si her..? Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Her foregår chatting og stadig oppdatering på hva man gjør, og hva man skal gjøre resten av dagen....men når man oppdaterer status 3-4 ganger om dagen så får jeg mine tanker. Er det fordi man ønsker å få oppmerksomhet? Ja Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 jeg pleier selv å oppdatere staus, chatte og se litt rundt på facebook hver gang jeg bruker PC-en. så.. jeg syntes ikke 4-5 ganger var så mye. kall meg gjerne et utspring fra en skjev stamme på et forfallent tre.. Edit: alder har vel også noe å si her..? Det er vel en del unntak også . Behøver ikke å være oppmerksomhetssjuk. Men noen av som har mange oppdateringer daglig, er ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det noen her som IKKE kjenner en som oppdaterer status flere ganger om dagen? Nå er jeg riktig nok ikke aktiv selv, men vet da om flere som er ivrige med oppdateringer. Med mindre du føler deg totalt oversett, så la det ligge. Livsihistorien til halve Norge ligger jo der ute, så det er langt fra unormale tendenser. Oppmerksomhetet er nok en årsak som du sier. Er ikke det hele drivverket bak facebokk da? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Med Facebook har det blitt sosialt akseptert å kjede seg "høylytt". Disse bablerne på Facebook fungerer som katalysatorer på hverandre og derfor holdes svadereringen gående. Vi andre sitter i bakgrunnen og ler av dem... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg skal bry meg om facebookbruken til samboeren den dagen han begynner å slenge ut personlig info fra vårt liv sammen som ikke passer seg for min mors øyne. Før det er det /care. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Med Facebook har det blitt sosialt akseptert å kjede seg "høylytt". Disse bablerne på Facebook fungerer som katalysatorer på hverandre og derfor holdes svadereringen gående. Vi andre sitter i bakgrunnen og ler av dem... Jeg ler litt av meg selv.. Så skriver jeg om det på facebook :!: Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 eller kanskje man liker å oppdatere venna sine Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Du har en telefon om du vil oppdatere vennene dine Og det er ingen vits å oppdatere vennene nærmest 24/7 Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Man burde bli engestelig når de starter med twitter Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du har en telefon om du vil oppdatere vennene dine Og det er ingen vits å oppdatere vennene nærmest 24/7 ja mann har en mobil. men ville blitt litt teit om man skulle skrive 5 meldinger hver dag til alle på tlf lista si. liker man ikke å lese oppdatteringene til folk så er det ikke verre en at man ikke leser dem/evt ikke melder seg inn i facebook. å oppdatere statusen er en stor del av facebook Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Syykt mange driver med facebook, og de driver bare og oppdaterer statusen sin for at andre skal si at de er awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå