Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Har kjørt Wordweb en stund - et gratis program for å sjekke ord på veven. Idag når jeg startet det måtte jeg svare på et spørsmål på engelsk (oversatt nedenfor) for og fortsette å bruke programmet; "Hvor mange ganger har du flydd det siste året?" Alternativer: "Ingen", "1-2", "mer enn to ganger". Ikke nok med at det er et særdeles merkelig spørsmål, men hvorfor i alle dager trenger et ord-program å vite det?! Uansett, jeg valgte "ingen", og fikk denne tilbakemeldingen: Årets mest merkelige tilbakemelding? Wtf?! Endret 13. august 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tøfft :!: De vil nok være miljøvennlige og støtter ikke folk som flyr mye. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tipper de prøver å få deg til å oppgradere til "pro" (som selvsagt ikke har irriterende popups), og bruker miljøsaken for å ikke virke som drittsekker? Ikke akkurat vellykket men.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde du flydd mer enn to ganger, hadde du hatt råd til å betale for programmet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde du flydd mer enn to ganger, hadde du hatt råd til å betale for programmet. Ahaa, så istedet for å dra på ferie så kan man kjøpe programmet istedet. Smart, det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå