CustomTP Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg prøver å plugge i en seagate 500gb ekstern hd på min ps3, men den vises ikke på menyene eller noe. kjenner en annen som har det samme problemet med sin (ikke seagate) Noen som kjenner til en løsning på dette? ------------------------------------------------- Den andre muligheten er jo å sette opp en media server og streame, men når jeg går inn i winmedia 11 og prøver å aktivere deling så skjer det ingen ting. Jeg får kun huket av på boksen og trykket "ok".. What should i do...? Endret 13. august 2009 av CustomTP Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Formater HDD'en til FAT32. NTFS fungerer ikke på PS3 Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Formater HDD'en til FAT32. NTFS fungerer ikke på PS3 sikkert et dumt spørsmål, men er det mulig å skifte til fat32 uten å formatere? Har ikke fler disker som jeg kan ha tingene på.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Formater HDD'en til FAT32. NTFS fungerer ikke på PS3 sikkert et dumt spørsmål, men er det mulig å skifte til fat32 uten å formatere? Har ikke fler disker som jeg kan ha tingene på.. Må nok formatere. Bare overfør filene til PC'en imens? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Den andre muligheten er jo å sette opp en media server og streame, men når jeg går inn i winmedia 11 og prøver å aktivere deling så skjer det ingen ting. Jeg får kun huket av på boksen og trykket "ok".. What should i do...? Bruke noe helt annet enn WMP11 ihvertfall. Masse tråder her om PS3MediaServer som er spesialskrevet for bruk mot PS3. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 I tillegg må du skaffe deg tredjepartsprogramvare som kan formatere disken for deg, om du har Vista vel og merke. Etter egen erfaring og etter å ha lest litt om det på internettet, klarer ikke Vista sin innebygde funksjon og formatere så store disker, tror, ta det med en klype salt, at det "stopper" ved 320Gb(?) Heldigvis hadde jeg en eldre ekstern WD, som var FAT32, jeg brukte til formålet, fungerte kanon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå