archongamer Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg liker det, selv om jeg ikke blir helt komfortabel med solen i tillegg til det andre lyset. Jeg ville nok også senket opacity på selve stripen, da jeg går ut i fra den er lagt på i PS? Jeg synes den ble litt voldsom slik den er nå og så dermed ganske påklistret ut. For meg ble ett eller annet feil ved at det ble to lyskilder i bildet, men jeg liker godt ideen og motivet Endret 13. august 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Her er versjon 2 . Men nå er vi over i det uvirkelige Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg synes begge de to blir for dryg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Veldig tøff ide. Gjør "stjerneskuddet" litt mer diskre så tror jeg du er godt på vei. Ser nesten ut som et fly som eksploderer i det fjerne Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Flott bilde. God idé. Hadde nok som sagt vært bedre med solen utenfor bildet, men kult uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå