Gå til innhold

Neste raidinstance - 10/25 Onyxia

Anbefalte innlegg

Du sier at dette er latskap fordi de redesigner noe gammelt istedet for å lage noe nytt. Greia er at dette er ikke "istedet for". Enten så ville vi fått en redesignet boss, eller så måtte vi ha ventet til neste tier. Hvordan dette kan bli sett på som latskap forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes bare det er fint at de bruker eldre innhold for å fornye spillet. Slik får man litt nytt å holde på med mens man venter på ny designete ting.

Om man hater Blizzard så dypt og inderlig og finner null glede med spillet ser jeg ingen grunn til å sitte å syte om det, da er det bare å legge det fra seg og gå ut en tur. Kanskje sykle litt?

Lenke til kommentar
Du sier at dette er latskap fordi de redesigner noe gammelt istedet for å lage noe nytt. Greia er at dette er ikke "istedet for". Enten så ville vi fått en redesignet boss, eller så måtte vi ha ventet til neste tier. Hvordan dette kan bli sett på som latskap forstår jeg ikke.

De kunne lett ha laget en liten hule i Nortrend som er noe likt Onyxias Lair og hevi inn en ny boss. Like gjerne en drage. Gitt den litt Northrend-utseende og nye spells/abilities.

At du ikke klarer å se på dette som latskap kan jeg ikke forstå. De bruker jo bare opp gammelt materiale. Ikke nok med det, de sletter lvl60 Onyxia som er episk nok i seg selv.

Hvis dette ikke er latskap, hva er det da?

@Bear^: Du feiler hardt og vondt på å virke "overlegen og voksen". Jeg finner mange gleder med spillet, men har irritert meg over game developers i lengre tid da mye kunne vært gjort mye bedre.

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, de sletter lvl60 Onyxia som er episk nok i seg selv.

Det er da halve poenget? La spillere få oppleve en episk boss fight med tilpasset vanskelighetsgrad?

Ser ikke problemet med å beholde den gamle. Er bare så utrolig teit. Jeg liker å gjøre gammelt content for nostalgi. Finner ikke snev av nostalgi ved å gå nye Naxx f.eks

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, de sletter lvl60 Onyxia som er episk nok i seg selv.

Det er da halve poenget? La spillere få oppleve en episk boss fight med tilpasset vanskelighetsgrad?

Hva er episk med å drepe en drage som har eksistert i 4 år, som folk har soloet for cash i snart ett år, som nå blir level 80 og gir loot som ser lik ut som den gjorde på level 60? Nei, la spillere få oppleve noe nytt som kan bli gjort episk ved god game-design!

Lenke til kommentar

De kunne lett ha laget en liten hule i Nortrend som er noe likt Onyxias Lair og hevi inn en ny boss. Like gjerne en drage. Gitt den litt Northrend-utseende og nye spells/abilities.

At du ikke klarer å se på dette som latskap kan jeg ikke forstå. De bruker jo bare opp gammelt materiale. Ikke nok med det, de sletter lvl60 Onyxia som er episk nok i seg selv.

Hvis dette ikke er latskap, hva er det da?

@Bear^: Du feiler hardt og vondt på å virke "overlegen og voksen". Jeg finner mange gleder med spillet, men har irritert meg over game developers i lengre tid da mye kunne vært gjort mye bedre.

Noe alla Sartharion? Eller tenker du mer i nærheten av Malygos?

Latskap? Langt fra, selv om de bruker gamle modeller må de tune Onyxia til hva vi har i dag av utstyr og balansere dette. Hvordan du klarer å få dette til å bli latskap vet jeg ikke men men.

Det er tydelig derimot at du "vet bedre" enn spill utviklerne gjør så hvorfor ikke gi dem dine ekspert råd?

Ser ikke problemet med å beholde den gamle. Er bare så utrolig teit. Jeg liker å gjøre gammelt content for nostalgi. Finner ikke snev av nostalgi ved å gå nye Naxx f.eks

Selv om de kunne beholdt de originale instansene med letthet og hadt et valg mye slik du har for å velge normal eller heroic mode bare at du kunne sette det til "original" ser jeg problematikken her. Når de lanserer nye instanser og raids får man mange ganger opp at man ikke kan starte nye dungeons og må prøve igjen senere. Om man da plusser på et lass med twinks som vil gå gjennom eldre raids som f.eks Naxx på gamlemåten ville man hadt et behov for litt mer serverkraft. Ikke at det ikke er mulig men jeg tror ikke de blir å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
De feirer bare 5års dagen sin. I fjord fikk vi en liten bjørn hvis vi logget på på 4års dagen. I år får vi en Onyxia Whelp OG et nytt raid instance, hvorfor sutre?

Nei de ødelegger en del av spillet mange har gode minner fra for å putte inn noe facerollable content som er gøy i 3 uker.

Lenke til kommentar

Nei Bear^, jeg sa noe nytt noe. Ettersom de vil legge til noe "nytt". Ikke noe som er der allerde som Onyxia, Sartharion eller Malygos. Noe nytt noe.

Og ja, hadde jeg tjent flett med spenn på å utvikle et spill som WoW vil jeg faktisk tørre å påstå at jeg skulle klart bedre enn dette. Har vært fantasynerd fra jeg visste hva det var og skulle lett ha klart å hoste opp bedre ting en fornying av Onyxia og Naxxramas.

Lenke til kommentar

Både Sartharion og Malygos er "noe nytt" i Wrath of the Lich King. Og Onyxia er ikke ment som noe annet enn en markering for et jubileum og morsomt er det.

Men om du er så innmari god hvorfor sitter du her da? Må vel være flust av selskap som trenger din ekspertise, du har jo som du selv indirekte sier bred kunskap innenfor fantasy. Ja du er vel bedre en Metzen selv ikke sant?

Lenke til kommentar

Spar meg for slike tåpeligheter. Det blir bare for dumt med "poeng" som ikke inneholder noe annet enn ironi. Si ifra når du vet hvordan man kommer seg inn i Blizzard uten relevant erfaring og utdannelse så skal jeg slenge inn en søknad og gi deg content som du aldri har sett maken til.

Og når Sartharion og Malygos ikke er nye, hvordan klarer du å si at de er nye? De kom jo for flere mnd siden og det finnes ikke utfordring i dem lengre. Onyixa blir "ny" slik Trial of the Champion er nå, noe de kunne erstattet med å slenge søstra hennes opp i Northrend og si at dette er måten vi feirer 5års jubileum; ved å implantere søstra til Onyxia.

Det er synd å se folk som ikke har tilknytning til historien til WoW, for det har vært ganske mange flotte begivenheter.

Leif

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Spar meg for slike tåpeligheter. Det blir bare for dumt med "poeng" som ikke inneholder noe annet enn ironi. Si ifra når du vet hvordan man kommer seg inn i Blizzard uten relevant erfaring og utdannelse så skal jeg slenge inn en søknad og gi deg content som du aldri har sett maken til.

:rofl:

Vurdert å erstate Dagfin Lyngbø?

Og når Sartharion og Malygos ikke er nye, hvordan klarer du å si at de er nye? De kom jo for flere mnd siden og det finnes ikke utfordring i dem lengre. Onyixa blir "ny" slik Trial of the Champion er nå, noe de kunne erstattet med å slenge søstra hennes opp i Northrend og si at dette er måten vi feirer 5års jubileum; ved å implantere søstra til Onyxia.

Det er synd å se folk som ikke har tilknytning til historien til WoW, for det har vært ganske mange flotte begivenheter.

Skal vi se her, Onyxia Onyxia. Ah, der var den ja.

Far: Deathwing

Mor: Sintharia

Brødre: Sabellian, Neltharaku og Nefarian.

Søstre:

Synd å se folk som ikke har kjennskap til Warcraft loren, de har gått glipp av veldig mye. Var ikke du en fantasy nerd???

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Hehe.

Det første du svarer med prøver du å spøke bort. Så den taper du.

Andre var bare et eksempel fra min side som du må rette på, men til selve poenget har du ikke noe å si. Så tenker det holder med det.

Neste gang kan du vel legge noe i "poengene" dine istedet for å bruke halvfancy ord, humor og korrektur som ikke inneholder noe?

Lenke til kommentar

Apropos gamle bosser.

World of Warcraft - Cataclysm

World of Warcraft: Cataclysm is the next expansion for World of Warcraft. Dark and forgotten threats that have long stayed out of sight have finally arrived on our shores, unleashing a cataclysmic event upon Azeroth and now preparing more nefarius plans to take it back.

|

v

Classic Dungeon Revamp

Redesigning Onyxia's Lair in Patch 3.2.2 was just the first step. As most of the leveling will take place in revamped areas of Azeroth, so too will the dungeons, allowing players to use them to level from 80 to 85.

As far as I know, Ragnaros will also be back in this expansion.

Kilde

Lenke til kommentar
Hehe.

Det første du svarer med prøver du å spøke bort. Så den taper du.

Andre var bare et eksempel fra min side som du må rette på, men til selve poenget har du ikke noe å si. Så tenker det holder med det.

Neste gang kan du vel legge noe i "poengene" dine istedet for å bruke halvfancy ord, humor og korrektur som ikke inneholder noe?

Da må du bestemme hva du er ute etter, når du selv kommer med tullekommentarer som "Og ja, hadde jeg tjent flett med spenn på å utvikle et spill som WoW vil jeg faktisk tørre å påstå at jeg skulle klart bedre enn dette." :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...