Lenevl Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har lest og hørt mange plasser at elever får bytter skole evt. linje etter skolestart på vidregående. Jeg har selv søkt i uvitenhet om hva jeg skulle gjøre, og har funnet ut i ettertid at det beste for meg vil være å få byttet til studiespessialiserende. Hvordan trer jeg fram for å få byttet? noen som har erfaringer med dette? takker for all hjelp Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har du prøvd å ringe til skolen? Vær dog klar over at de mest sannsynlig har en god del på venteliste, og at disse prioriteres før deg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det bruker å gå i orden hvis du tar kontakt med skolen så tidlig som mulig. Vet om flere som fikk bytta både det ene og det andre uten problem. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kan ikke helt tro at det bare er å ringe, så ordner alt seg. Med mindre det dreier som en mindre skole hvor det er mange ledige plasser. Tror ikke 3. inntaket er ferdig alle plasser heller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva annet kan man gjøre da? På papiret står det at du vil gjøre noe annet enn det du egentlig har lyst til. Da kan jeg ikke se noen annen løsning enn å ringe å høre med folkene som sitter på akkurat de papirene. Kom med konkrete forslag hvertfall Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har jo det, han kan ringe og forhøre seg med skolen. Men er jo viktig at han ikke tror det ordner seg på null komma niks. Ett alternativ kan jo også være en privat VGS. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har samme problemet... Jeg har byttet skoler pga. elevene som går der, de mobber meg. Nå så jeg at på den skolen jeg hadde første skoledag i dag, ikke var rett for meg. Elever fra begge de forrige ungdomskolene jeg har gått på, går der nå, og det kommer til å bli et rent helvete... Pluss at faget Service og Samferdsel LAAANGT ifra var slik jeg trodde, det forsto jeg etter èn dag. Jeg ønsker å bytte linje til VGS 1 Musikk, dans, og drama, med fordypning i drama, skuespill... Hva er oddset for å komme inn der? Jeg SKAL i hvertfall bytte skole, eller ta dette som et friår. Fordi jeg vil ikke gå ett år i helvete. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Har ikke du spammet nok nå med dine tråder og poster Cagayan ? I tillegg bumper du en 3 år gammel tråd... Endret 18. august 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kankskje fordi jeg er desperat etter svar, så jeg søker på Google og tar fram tråder, fordi jeg trenger hjelp med dette?! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Men du spør jo hele tiden, vi har ingen råd å gi deg. Bare innse at du trenger profesjonell hjelp. Få deg psykolog. Men, psykologen selv vil vell trenge psykolog da. Endret 18. august 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du er ond. Du er her for å diskutere og hjelpe. Ikke for å dele dine nazistiske syn på verden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Ta deg turen til en karriereveileder eller rådgiver. Endret 18. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 SKolens rådgiver? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er korrekt, ja. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvaslags ting kan hun hjelpe til, utenom å gi råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå