564215 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har nå kjøpt meg en kilo kreatin og gledet meg til å prøve dette. Jeg har både prøvd å blande det med vann og med melk. Jeg ha prøvd å ha kreatin i glasset først å så tilsette væske og omvendt. Men hver gang ender det i at kreatinen klistrer seg langs sidene og bunnen i glasset. Dermed får jeg nesten kun i meg melken/vannet og lite av kreatinet. Så må jeg skylle glasset kraftig for å få kreatinen til å "slippe tak" i glasset. Dette er såklart utrolig slitsomt. Noen som har en bedre måte å få pulveret i seg med? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du må bruke ein "shaker". Pulveret skal ristast ilag med vatn. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Putt pulverer i munn, tilsett vann og svelg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Om det klumper seg og henger seg fast så bruker du for mye. Sleng pulveret oppi, tilsett vann, RØR først litt rundt med skjei, så bruker du en shaker etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå