slime mold Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Eller kopete, som i likhet med amsn er laget for KDE. http://kopete.kde.org . Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 noen som har et bra dvd spiller program og anbefale? helst et som kan installeres med sudo apt commandoen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 noen som har et bra dvd spiller program og anbefale? helst et som kan installeres med sudo apt commandoen Prøv smplayer, det fungerer i hvert fall bra for meg. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Personlig synes jeg Ogle er best på DVD. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe, dette er første gangen jeg ser at en nesten 5 år gammel tråd har blitt gjenopplivet Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hahah så ikke det den bare passet til det jeg skulle spørre om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå