drtintor Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg har Windows XP på data mi men vil gjerne ha også Windows Millenium i tilegg. Kan jeg på noen måte slette hele Windows xp Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 og hva har dette med lLinux å gjøre Lenke til kommentar
adyton Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Og hvem har lyst på Windows ME? det dårligste operativsystemet på jord. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor i allverden vil du ha Millenium sammen med xp? millenium suger! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hva har dette med linux å gjøre? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tror at han har inngått et veddemål, han får kanskje 100kroner hvis han bruker ME i 2 uker eller noe slikt. Hvis ikke, er han sprø. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg har Windows XP på data mi men vil gjerne ha også Windows Millenium i tilegg.Kan jeg på noen måte slette hele Windows xp Dette har jo overhodet ingen ting med linux å gjøre, men boot fra diskett og skriv 'format c:' (uten ' ') så sletter du hele windows xp. Forutsatt at du ikke bruker ntfs da.. hvis du gjør det så skriv fdisk når du har bootet fra boot diskett. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ME ?? Hvem er saa idiot at dem kjoerer det OS'et ?? Og dette er ett linux forum og ikke ikke noe windows support forum Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Og hvem har lyst på Windows ME? det dårligste operativsystemet på jord. Hva har skjedd med windows 95 nå da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 95 er my bedre enn ME, det er fakta ME er noe ustabilt dritt ! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Windoze 95 var faktisk bedre enn 98 og ME, hvis du spør meg. Det eneste er at den ikke er godt nok forberedt mot internettet Men herregud, hvor er moderatorene når man virkelig trenger dem Når de reagerer så til de grader på Direct Connect informasjon, må det vel gå ann å løfte et lite øyelokk når man begynner å spørre om support til ME på et linuxforum. Et par måneders ban hadde heller ikke vært så ille MarcelSB Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Men herregud, hvor er moderatorene når man virkelig trenger dem Når de reagerer så til de grader på Direct Connect informasjon, må det vel gå ann å løfte et lite øyelokk når man begynner å spørre om support til ME på et linuxforum. Et par måneders ban hadde heller ikke vært så ille MarcelSB Helt enig, hvorfor har di så mye i mot direct connect? (Alle må jo få lov til å dele sine fotoalbum og hjemmelagde mp3'er med resten av verden :wink: ) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 trippelpost........................... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 det gjør vel ingenting tråden bør jo slettes uansett ... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Trippelpost til og med!!! Den slo alle tidligere rekorder Men det har vel noe med denne tråden å gjøre. Dårlig karma kanskje? MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå