anon101 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hei hei, sliter for stunden med en liten depresjon. siden alle eg noen gang har stolt på har sviktet meg når eg trengte de mest. noen forslag til hva eg kan gjøre for å få tiden til å gå, noen gøye spill, ting å gjøre, anything? smile.gif alt er kjedelig og eg har rundet alle mine 25 spill minst 3 ganger. blir litt kjedelig Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du liker fotball så kan du vel kjøpe Pro Evolution Soccer 2009 til PC/PS3/XBOX/PS2 Eller så kan jeg anbefale hattrick eller popmundo som er to gratis tekstspill på internett som får tiden til å gå Lenke til kommentar
anon101 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du liker fotball så kan du vel kjøpe Pro Evolution Soccer 2009 til PC/PS3/XBOX/PS2 Eller så kan jeg anbefale hattrick eller popmundo som er to gratis tekstspill på internett som får tiden til å gå takker ^^ er ikke så altfor glad i fotball, haha. i'll give it a try ^.^ Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Eller du kan finne deg en sport som interriserer deg. Da kommer du i god form og finner sannsynligvis noen nye venner Lenke til kommentar
anon101 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Eller du kan finne deg en sport som interriserer deg. Da kommer du i god form og finner sannsynligvis noen nye venner spiller paintball, har problemer med å stole på folk, og må si at eg har fått en frykt for alle sosiale ting, som f.eks spille paintball med noen eller fotball ^,^ er nok en stund til eg orker det igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Spill farmtown på facebook. Det er ganske avhengighetsskapende Evt. mafia wars, hvis du foretrekker å være litt mer mafioso. Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Spill farmtown på facebook. Det er ganske avhengighetsskapende Evt. mafia wars, hvis du foretrekker å være litt mer mafioso. Farmville er bedre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan kan du si FarmVille er bedre? Er jo bare 10 ting å dyrke eller no. Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvordan kan du si FarmVille er bedre? Er jo bare 10 ting å dyrke eller no. Det kommer jo nye ting hele tiden Tar mye lenger tid på Farmtown også... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Man skal jo jobbe for andre i mellomtiden, M-Mathisen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg prøvde meg på FarmVille, men fant ut at FarmTown er mye bedre. Gidder ikke starte med FV, nå som jeg er høyt level i FT, heller. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 farmville? farmtown?...the fuck? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du kunne jo prøvd deg på noen MMORPG-spill, evt. Age of Conan, Eve Online eller noe slik Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå