Gå til innhold

[Løst]store fritids problemer

anon101

Anbefalte innlegg

hei hei, sliter for stunden med en liten depresjon. siden alle eg noen gang har stolt på har sviktet meg når eg trengte de mest. noen forslag til hva eg kan gjøre for å få tiden til å gå, noen gøye spill, ting å gjøre, anything? smile.gif alt er kjedelig og eg har rundet alle mine 25 spill minst 3 ganger. blir litt kjedelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller du kan finne deg en sport som interriserer deg. Da kommer du i god form og finner sannsynligvis noen nye venner :)

spiller paintball, har problemer med å stole på folk, og må si at eg har fått en frykt for alle sosiale ting, som f.eks spille paintball med noen eller fotball ^,^

er nok en stund til eg orker det igjen ;)

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...