Gå til innhold

Tråden for den nye nettsiden *slettet*

Anbefalte innlegg

Tråden hvor vi kan diskutere den nye nettsiden lockerz.com

Dette er et helt nytt konsept hvor du kan kjøpe masse fete ting til bra priser og få ting gratis via "pointz" som man kan få lett ved å gjøre forskjellige ting :)

Siden er en "invite only" side, men her kan vi poste ønske om invite eller hvis folk har til overs si ifra.

Har selv noen som jeg vil gi ut, så er bare og sende PM med email så sender jeg invite :)

Endret av sirskjetne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen faktiske erfaringer ifra denne siden?

Jeg er der nå, og er en ganske fet side. Den har ikke åpnet for full enda, men ptz greiene er oppe å går og man kan bestille ting(selvom de er utsolgte for ALT), men sikkert bare en glitch.

Siden åpner om ikke alt for lenge, og ser ut som om det blir bra :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes.

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...