tigerdip Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Når jeg høyreklikker på desktop prøver explorer.exe å få gå på nett. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av denne funksjonen i xp pro ? Den bremser oppgavene mine og irriterer meg veldig Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan det være at du har en Web side på desktopen? Display properties - Desktop - Customize - Web. Ta vekk haken. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Det var det ikke, alle de hakene hadde jeg fjernet fra før. Men takk for tipset Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Installèr en brannmur, der kan du bestemme hvem som skal få lov til å prate med Mr Internett! For eksempel Norton, funker som ugress! MvhA Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Brannmur har jeg, den har jeg for lengst satt til å blokkere umotiverte handlinger fra M$-produkter. Problemet er forsinkelsen som oppstår når explorer vil på nett og brannmuren nekter den å nå ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå