tobbe667 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei! Jeg skal kjøpe meg en Playstation 3 og en TV. Tv'en trenger ikke å være større enn 32", og helst relativt billig. Jeg skal kjøpe PS3'en en gang fra nå og frem til FIFA 2010 har release. Alt ettersom når det er billigst, siden jeg har hørt snakk om at maskinen skal få et lite priskutt. Noen som har tips om hvordan TV jeg kanskje bør gå for, om det lønner seg å vente med å kjøpe PS3 til FIFA 2010 realease osv. bare fyr på. På forhånd; takk Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det florerer med rykter på nettet om at ny PS3 Slim blir presentert under Sonys pressekonfernse på GamesCom 18. august. Ryktes at priskuttet vil være fra 399 euro til 299. Anbefaler deg derfor til å vente til etter konferansen når det eventuelt blir bekreftet og fastsatt dato. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Takk for svaret! Jeg får satse på at priskuttet kommer da. Men hvordan er det med TV? Noen spesielle ting jeg bør se etter? Tenker på en TV i prisklassen 4000-5000 kr. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nå har jeg ikke mest greie på TVer, men jeg kan jo dele det jeg kan. En plasma TV gir deg bedre svart, men er mindre lyssterk enn en LCD TV. Dersom TVen skal være i et rom med gjenskinn fra vinduer etc. kan LCD være å foretrekke. Plasma TVer er vel dog noe billigere (?). Ellers kan jo TVens oppløsning være noe å ta i betraktning. Selv har jeg en 32" med 1080p og er godt fornøyd med det. Man må bare sitte litt nærmere TVen... Samsung har vel levert en rekke gode TVer, kanskje denne er noe? https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=69 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Men får forresten ikke tak i Plasma skjermer under 42". Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 For what it's worth; man får 37" plasma, i alle fall i følge prisguiden.no Lenke til kommentar
foudre Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Min kunnskap om TV-er varierende, men det jeg i hvert fall har fått med meg er at LCD skal være bedre enn plasma for spilling. Ser at mortensol linker til Samsung LE32B535. Den er sikkert flott - jeg har samme, bare i 40-tommerutgaven, altså Samsung LE40B535. DinSide.no var i hvert fall rimelig begeistret for den, og selv er jeg storfornøyd! Koster 6000 hos Komplett og hos MPX. Jeg vurderte også 32", men kom frem til at om jeg først skulle investere i en skikkelig flatskjerm, om enn i budsjettklassen, så skulle den vare en stund og jeg ville sikkert irritert meg etter hvert over å ikke ha valgt 40" over 32". I tillegg får du jo mer ut av HD-opplevelsen med den større. Samsung LE40B535 + PS3 = purely awesome =) -foudre Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 LCD er bedere for tv-spill. Enste jeg vet. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjenner meg veldig igjen med foudre og er enig ang. størrelse, så man burde vurdere større enn 32". Så har du muligheten, ikke vær så redd for at TVen skal bli for stor... Men det er jo en smaksak (og kanskje samboeren/kone e.l. har litt og si også... ) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 God Kveld! 32 tommer er meningsløst. Har en på rommet som kun brukes til TV. Her har du en Klassikker som leverer det du er ute etter, til en billig penge. Angående PS3 så følg rådet som er gitt over! Vent til ryktet er bekreftet. Det er nesten garantert at noe sånt kommer til å skje Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Vil bare påpeke at 42" som BaltusBrun linker til kun er 'HD-klar' mao 720p og ikke 1080p Selv ville jeg gått for en tv med Full HD, når jeg først skal kjøpe meg PS3 Endret 16. august 2009 av Larshl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå