JinxOx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei alle søte mennesker Jeg har endelig(!) fått meg min egen bærbar pc, og nå har jeg slått på og installert Microsoft greier osv. Så innstallerte jeg MSN, eller Windows Live som det nå heter.Men jeg får opp en feilmelding om proxy og nøkkelport osv. så jeg får ikke logget inn på msn. Har egentlig ikke så stor peiling på pc, så hadde vært fint med hjelp. Forresten så har jeg Windows Vista, har alltid hatt XP, så vet heller ikke så mye om Vista. Hjelp meg. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er nok ingenting med internettet nei, men programet, jeg har akkurat samme problemet og jeg bruker et program som heter AMSN. Det er et lignende program som du kan logge deg inn på msn på vanlig måte. Noen annen løsning har desverre ikke jeg. Lenke til kommentar
JinxOx Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Uff!! Jeg vil jo ha vanlig msn. =( Er det ingen andre som vet noe? come on people, help a little person out. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan du poste hele feilmeldingen du får? Lettere å hjelpe da. Har løst et lignende problem før. Måtte senke mtu'en i routeren. fra 1500 til 1400. Lenke til kommentar
JinxOx Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Oh, fikk løst problemet. Avinnstallerte msn og innstallerte på nytt, og nå funker det ! Takk anyways =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå