Gå til innhold

Kjøp av bærbar til ca. 7000 kroner


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal gå til innkjøp av ny bærbar og trenger litt feedback på hva jeg bør velge innen gitte priskategori.

 

Har vurdert:

 

Visit My Website

 

Visit My Website

 

Visit My Website

 

Skal brukes til oppgaveskriving, nedlasting, surfing, og multimedia...noe spillaktivitet.

 

Vil vel ha beste mulige prossessor slik at pcèn varer lengst mulig.

 

Har dere noen meninger om hva jeg burde kjøpe til ca. 7000 kroner?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har satt opp veldig forskjellige maskiner.

 

Acer Aspire 4810T: Er beregnet på ekstrem batteritid. Lavt klokket prosessor som ikke egner seg til spilling.

 

Elkjøp og MPX er den samme pcen, men elkjøp sin har litt raskere CPU. (mer cache).

 

Det er sikkert noen her som har formening om hvilken pc som er bra kjøp til 7000kr.

Lenke til kommentar
Du har satt opp veldig forskjellige maskiner.

 

Acer Aspire 4810T: Er beregnet på ekstrem batteritid. Lavt klokket prosessor som ikke egner seg til spilling.

 

Elkjøp og MPX er den samme pcen, men elkjøp sin har litt raskere CPU. (mer cache).

 

Det er sikkert noen her som har formening om hvilken pc som er bra kjøp til 7000kr.

 

takker for feedback.

Jepp, er klar over at de er forskjellige. Derfor jeg er så usikker:).

Mer cpu er vel en god ting i lengden.

Trenger egentli ikke 8 timer batteri siden jeg alltid har tilgang til strøm. Var bare at denne pcen knuser inn 6ère i alle tester. Men jeg synes den var noe stygg i utseende når jeg var innom butikken idag...

 

Men kunne ha vært hyggelig å høre om andre har noen meninger om potensielle kandidater til beste bærbare til ca.7000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...