Chatrine17 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det har nylig dukket opp en irriterende feilmelding som ikke går vekk. Det står: "Windows - Ingen diskett" exception processing message 0xc0000013 parameters blablabla... Problemet oppstod da jeg skulle sette inn en usb-penn i minnekortleseren. Nå oppstår det så snart jeg kobler noe til en eller annen USB-port. Noen som vet hva som er galt? Har googlet litt men ble ikke klokere... Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg forsøkte å gjenopprette systemet til et tidspunkt der jeg mener maskinen fungerte normalt. Det hjalp ikke... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Feilmeldingen kommer av at systemet har registrert at en enhet bruker en stasjonsbokstav som har blitt fjernet før den ble ferdig. Litt usikker på hvordan du kan løse dette, men du kan forsøke å sette inn den minnepennen du hadde i samme port. Og så bruke "trygg fjerning" før du tar den ut igjen. Vet ikke om du har brukt funksjonen "trygg fjerning" før. Dette er noe man bør bruke når man skriver eller endrer på innhold på en minnepenn eller lignende. Sikreste måten å fjerne slikt på. Virker som få gjør det men. Ikonet er i systray og ser slik ut: Endret 14. august 2009 av TCi Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 At jeg ikke tenkte på det! Ser ut til at det løste problemet. Takk skal du ha. Fra nå av skal jeg alltid stoppe usb-enhetene før jeg kobler fra. Kanskje er dette årsaken til at jeg som regel får spørsmål om jeg vil "scanne og reparere" diverse usb-lagrings media...? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er nok trolig årsaken ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå