Daily-Drifter Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 siden han har så dundern har han sikkert skrevet noen skikkelig slibrige greier, haha du er så fucked så fucked lykke til med å ha dette i papirene dine resten av livet. Congrats! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Daily-Drifter bare tuller med deg. Du har null og niks å uroe deg for. Du har ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kripos? Tror nok at de kommer til å videreformidle det til beredskapstroppen, som igjen kommer til å storme huset ditt i nær fremtid Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Daily-Drifter bare tuller med deg. Du har null og niks å uroe deg for. Du har ikke gjort noe galt. hehe ja men det er lov å skremme litt etter at noen har vært slibrige mot småjenter, han har vel fått lærepengen sin nå Lykke til videre dette går nok helt fint, og hold deg til jenter på samme alder! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tråden er ryddet for korte meningsløse innlegg og misbruk av gjestepostingsfunksjonen. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja den måtte komme. Elsker South park episoden med han i!!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Med mindre du har hatt seksuelle samtaler med denne jenta og/eller har vist deg frem eller "lurt" henne til å vise seg frem - så har du ikke noe å bekymre deg for. Det er ikke ulovlig å spille biljard med en jente. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 kommer an på hva slags biljard Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hehe. Kjenner meg godt igjen i sånne saker. Husker jeg drev å oppga meg som å være en dame som strippet på cam for gutter. Men kun vist de overførte penger til payexen min eller kjøpt Nordimafia koder til meg. Når jeg fikk pengene/kodene blokket jeg dem. Sånn drev jeg på i lang tid og tjente masse spenn. Var flere som meldte meg til kripos. Fikk til og med screenshot av anmeldelsene. Vart litt redd, men hørte aldri noe fra de. Så tviler på at de gidder å bry seg om saken din. Btw, du vart nok lurt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Var ingen dum taktikk det, Tozva. Utrolig at noen faktisk går på det, dog. Men, man skal som kjent ikke undervurdere menneskelig dårskap. Bare for sikkerhets skyld må jeg spørre om du har tatt patent på idéen din. Skulle gjerne hatt noen raske lommepenger, jeg. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Var ingen dum taktikk det, Tozva. Utrolig at noen faktisk går på det, dog. Men, man skal som kjent ikke undervurdere menneskelig dårskap. Bare for sikkerhets skyld må jeg spørre om du har tatt patent på idéen din. Skulle gjerne hatt noen raske lommepenger, jeg. Det skal sies at det er ingenting ulovelig i det han gjør da det er helt 100% opp til den personen han snakker med om de vil overføre penger/sende gaver til deg. MEN, ja det er et men, om dette skjer i stor skala og noen velger å la det gå videre med tanke på at de har evt. konto nr ditt kan du bli anmeldt for penge svindel. Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hehe, du har garantert blitt lurt =P Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Var ingen dum taktikk det, Tozva. Utrolig at noen faktisk går på det, dog. Men, man skal som kjent ikke undervurdere menneskelig dårskap. Bare for sikkerhets skyld må jeg spørre om du har tatt patent på idéen din. Skulle gjerne hatt noen raske lommepenger, jeg. Nei, slettes ikke. Men tiden har forandret seg. Folk er mye mer oppmerksomme nå. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 broren min opplevde det samme 6 år siden, han sitter forøvrig i fengsel enda... ville vært vettskremt hadde jeg vært deg Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) 2 ting jeg la merke til nå... Du er 17 og driver og gir deg ut for og være en jente på MSN, det var liksom sånn jeg gjorde for tull i 6klasse Og du er 17 og tror virkelig kripos kommer til o bry seg om saken Endret 8. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 broren min opplevde det samme 6 år siden, han sitter forøvrig i fengsel enda...ville vært vettskremt hadde jeg vært deg Etter all fornuft så må jeg nesten le av deg Lars, beklager, men ingen kan ta det serriøst at man kan få 6 års fengsel for en spøk hvor ingen har blitt direkte "skadet"- Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 broren min opplevde det samme 6 år siden, han sitter forøvrig i fengsel enda...ville vært vettskremt hadde jeg vært deg Etter all fornuft så må jeg nesten le av deg Lars, beklager, men ingen kan ta det serriøst at man kan få 6 års fengsel for en spøk hvor ingen har blitt direkte "skadet"- Overraskende at du ikke skjønte ironien Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) hvorfor driver folk å bumper denne tråden hele tiden? Trådstarter har da helt klart fått svar om at det ikke er noe fare for at han blir lynsjet... EDIT: 1000 innlegg! tok meg bare 5 år Endret 9. september 2009 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kripos w00t. Skal mye mere til for å få de på døra, lol. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hehe. Kjenner meg godt igjen i sånne saker. Husker jeg drev å oppga meg som å være en dame som strippet på cam for gutter. Men kun vist de overførte penger til payexen min eller kjøpt Nordimafia koder til meg. Når jeg fikk pengene/kodene blokket jeg dem. Sånn drev jeg på i lang tid og tjente masse spenn. Var flere som meldte meg til kripos. Fikk til og med screenshot av anmeldelsene. Vart litt redd, men hørte aldri noe fra de. Så tviler på at de gidder å bry seg om saken din. Btw, du vart nok lurt Skal man gjøre det så burde man utgi seg for å være en 15-16 årig jente. Om de da anmelder deg så står dem selv i fare siden de prøvde og betale noen under 18 for å strippe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå